Oppdatering

desemberbaby21

Glad i forumet
Januarskatter 2015
En liten oppdatering herfra. Jeg har ikke vært særlig aktiv her i det siste, men er innom å kikker da :) Jeg spyr fortsatt masse, hvilket har resultert i at vekta nå viser -11 kg fra startvekt. Dette er jo ikke så veldig bra så vi har tett oppfølging hos JM. UL i uke 18 viste at baby sine mål lå litt under der de burde vært, men har fortsatt samme termin da. Magen har heller ikke vokst de siste ukene, men kjenner heldigvis masse liv! Vi skal på ny UL om en uke, og det ser vi veldig frem til :) Det viktigste er at baby er frisk, også håper vi på å få vite om det er en lillesøster eller en lillebror (som jeg tror det er) i magen :)

Hvordan går det med alle dere andre? :D

Uff stakars :( god å høre du får så god oppfølging!:) hvordan går det med deg da? Klarer du å holde deg hjemme eller er det sykehus innimellom?

Uff stakars :( god å høre du får så god oppfølging!:) hvordan går det med deg da? Klarer du å holde deg hjemme eller er det sykehus innimellom?
Har hatt noen små svippturer innom, men har en 2-åring hjemme som jeg savner så fælt! Greier ikke være på sykehuset så lenge da ;) Sykehuset er også nesten 3 timer unna så derfor prøver vi alt mulig for at jeg skal få bli hjemme :) jeg er fortsatt sykemeldt så jeg ligger egentlig bare på sofaen hele dagen og strikker!

Høres mest fornuftig ut når du er så dårlig:) fælt :( var ekstremt kvalm jeg og men ga seg etter 4 mnd så vet hvor ille det er:( føler virkelig med deg!! Håpe det går bra med deg å du kan holde deg hjemme mest mulig

Høres mest fornuftig ut når du er så dårlig:) fælt :( var ekstremt kvalm jeg og men ga seg etter 4 mnd så vet hvor ille det er:( føler virkelig med deg!! Håpe det går bra med deg å du kan holde deg hjemme mest mulig
Ja jeg kommer nok til å være sykemeldt ut hele svangerskapet ifølge legene, så hjemmetid får jeg nok av! :) Har heldigvis en supergrei gubbe i hus som tar seg av alt av husarbeid og stell av 2-åringen når jeg ikke orker eller greier, så jeg lider ikke mer enn nødvending :D det er liksom ikke så ille denne gangen, selvom jeg er mye dårligere nå enn sist. Tror det er fordi jeg vet at det er bare for en periode, også kommer det jo noe godt utav det tlslutt ;)

Uff... Får helt vondt jeg :( Ikke noe morro med svangerskapskvalme som du har :(

Så snill mann du har :) Skjønner også at det er vanskelig å være borte fra storebror :)

Så bra at du får tett oppfølgning av JM og sykehus :)

Uff... Får helt vondt jeg :( Ikke noe morro med svangerskapskvalme som du har :(

Så snill mann du har :) Skjønner også at det er vanskelig å være borte fra storebror :)

Så bra at du får tett oppfølgning av JM og sykehus :)
Nei det er ikke gøy altså! Ja, jeg er ganske heldig som får den hjelpen jeg trenger :)

Back
Topp