Oppdatering..

Så nydelig navn :) Gratulerer så mye med vesle prinsessa!!:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gratulerer så utrolig masse !!:D
Kos dere masse med den lille prinsessen :D

Hanne Caroline Moen
Sladrer med Julu ^^

I natt klokken 00:19 kom vår lille prinsesse til verden. Jeg skulle egentlig settes i gang på sykehuset i dag tidlig ved 08:30 tiden, men fødselen startet plutselig av seg selv i går..
Hadde menssmurringer fra 20 tiden, ved 21 tiden hadde jeg plutselig rier hvert femte minutt. Var inne på føden 22:15 og var da 5 cm åpen. Halvtime etterpå var jeg 8 cm. De 2 siste cm tok litt tid, men jenta mi var ute 00:19..

Hun veide ikke så mye, ei lita jente på 1785 gram. Men veldig sterk er hun og skåret 10-10-10 på apgar testen. Hun har det bra men må ligge i varmeseng for å holde varmen.

Navnet på prinsessen vår ble Jennah:)

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app[/quote
Gratulerer så mye med prinsessa

Gratulerer med prinsessa! Høres ut som en perfekt fødsel. Masse lykke til.

Gratulerer så masse :):) kor d går med prinsessa di?

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

I natt klokken 00:19 kom vår lille prinsesse til verden. Jeg skulle egentlig settes i gang på sykehuset i dag tidlig ved 08:30 tiden, men fødselen startet plutselig av seg selv i går..
Hadde menssmurringer fra 20 tiden, ved 21 tiden hadde jeg plutselig rier hvert femte minutt. Var inne på føden 22:15 og var da 5 cm åpen. Halvtime etterpå var jeg 8 cm. De 2 siste cm tok litt tid, men jenta mi var ute 00:19..

Hun veide ikke så mye, ei lita jente på 1785 gram. Men veldig sterk er hun og skåret 10-10-10 på apgar testen. Hun har det bra men må ligge i varmeseng for å holde varmen.

Navnet på prinsessen vår ble Jennah:)

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med prinsessa :)

Gratulerer så masse :):) kor d går med prinsessa di?

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Det går bra med henne og hun viser fremgang:) Hun har tatt til seg brystet med engang og dier som bare det, men jeg har ikke fått full melkeproduksjon enda. Men det kommer litt og litt for hver dag.

Hun gikk ned 50 gram den første dagen og de forventet at hun kanskje kom til å gå ned litt til siden det er vanlig de første dagene, men hun snudde om og gikk opp 10 gram. Det er ikke mye, men legen var positiv til at det begynte å gå oppover med engang.

Så fort ammingen er helt på plass og hun fortsetter å gå opp i vekt, kan vi kanskje komme hjem en dag i neste uke:)

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app

Back
Topp