Oppdatering..

Lilly_84

Flørter med forumet
I natt klokken 00:19 kom vår lille prinsesse til verden. Jeg skulle egentlig settes i gang på sykehuset i dag tidlig ved 08:30 tiden, men fødselen startet plutselig av seg selv i går..
Hadde menssmurringer fra 20 tiden, ved 21 tiden hadde jeg plutselig rier hvert femte minutt. Var inne på føden 22:15 og var da 5 cm åpen. Halvtime etterpå var jeg 8 cm. De 2 siste cm tok litt tid, men jenta mi var ute 00:19..

Hun veide ikke så mye, ei lita jente på 1785 gram. Men veldig sterk er hun og skåret 10-10-10 på apgar testen. Hun har det bra men må ligge i varmeseng for å holde varmen.

Navnet på prinsessen vår ble Jennah:)

Sent from my PadFone 2 using BV Forum mobile app

GRATULERER!!! Ser ut som om disse jentene har det travelt (er vel ikke født noen gutter enda, så langt jeg kan huske??)

Gratulerer:) joda det er født gutter å :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

gratulerer så mye med lillemor! :) det er vel født 3 gutter og 2 jenter fra før?

Gratulerer så masse! :) Stemte vekten med det dem fant på ultralyd på forhånd? :)

Ser at du er i nøyaktig samme situasjon som jeg var i. Jeg var kommet til uke 35+2 og hun skulle ha ligget på ca 2500, men de estimerte henne til 1790gram, derfor skulle jeg egentlig settes i gang i dag tidlig. Så ja vekten stemte ganske bra..

Gratulerer.

Gratulera sooo masse!!!

Ser at du er i nøyaktig samme situasjon som jeg var i. Jeg var kommet til uke 35+2 og hun skulle ha ligget på ca 2500, men de estimerte henne til 1790gram, derfor skulle jeg egentlig settes i gang i dag tidlig. Så ja vekten stemte ganske bra..

okkjøres kanskje feil ut, men trygt å se at det er fler i samme situasjon som meg. Utrolig godt å bli fulgt opp! Og veldig godt å se at det gikk bra for dere :D masse lykke til videre, kos dere i tiden fremover :))

Hipp, hipp hurra!! Gratulerer så mye :) Så koselig og fint navn dere har valgt forresten!

Gratulerer :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye med en liten jente!

Gratulerer så mye med lille Jennah! :D

Gratulerer så mye med jennah:)

Gratulerer så mye! :)
Nydelig navn!

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Back
Topp