Oppdatering

Kjære gode Kakken, dette var trist

Synst det er enda tristere når noen av "oss" mister, vi som har slitt så mye
Er selvfølgelig trist uansett, håper ingen føler seg støtt..

Masse klemmer

Mer ventetid var det siste jeg håpet på for dere, kjære deg. Det gjør meg vondt å lese at frykten var berettiget. Godt du har fått "distansert" deg litt, er vel slik kroppen fungerer. Jeg heier som sagt tidligere, mer enn før, og vet at lykken vil komme til dere en dag i fremtiden. Ønsker dere all mulig lykke til videre, jeg krysser det som krysses kan for at neste gang blir lykketreffet <3 ta vare på hverandre, og vit at det er mange her inne som heier på dere!>

Klemmer i fleng! emoticon

Jeg kommer tilbake og da med spire i magen! 

Så trist å høre...:( Håper neste spire klamrer seg fast i 9 mnd!! Lykke til videre..

*sniker*

Dette var urettferdig og triste nyheter!
Vet ikke hva jeg skal si.. men som andre nevner vet du at du kan bli gravid - og det er jo et bittelite lyspunkt oppi alt, kanskje, enn om man prøver og prøver uten noe resultat..
Heier på deg, og gir virkelig ikke opp troen på at du blir mamma om ikke lenge, Kakken!

Klem

Imogene skrev:
*sniker*

Dette var urettferdig og triste nyheter!
Vet ikke hva jeg skal si.. men som andre nevner vet du at du kan bli gravid - og det er jo et bittelite lyspunkt oppi alt, kanskje, enn om man prøver og prøver uten noe resultat..
Heier på deg, og gir virkelig ikke opp troen på at du blir mamma om ikke lenge, Kakken!

Klem

Signerer! Ønsker deg alt vel. <3

Rugekasse skrev:
Uff så trist :(
Håper en ny sterkere spire sitter raskt!! Og blir der i 9 mnd...

sign!

Back
Topp