Oppdatering

Kakken

Forumet er livet
VIP
Da melder jeg meg ut...

Svaret var som jeg trodde... Prøven viste 5300 på onsdag, og 190 i dag. Så som sykepleieren sa så har kroppen min virkelig ordna opp selv. 
Neste gang blir det fryseforsøk, så vi krysser alt for at vi lykkes da. Velger å holde det litt for meg selv når, så kan heller de som lurer spørre.

Takk for all støtten dere har vist <3 Lykke til videre og kos dere med tiden frem til oktober! 

Neeeeeei:(((
Så trist!! Sender deg en god klem, og ønsker deg lykke til videre:)

Dette skulle ikke skje nå Sender deg en stor trøsteklem <3 å ta vare på hverandre, ¨kom sterkere tilbake når dere føler tiden er inne<3

Så ufattelig trist altså.. Skulle gjerne byttet plass med deg om mulig, det mener jeg virkelig! Ønsker deg masse lykke til i tiden fremover og heier på deg! Mange gode klemmer :)

Det var veldig triste nyheter! Sender deg en stor klem! Krysser fingrene for at det går bra neste gang. Det fortjener du!

Uff så trist :(
Håper en ny sterkere spire sitter raskt!! Og blir der i 9 mnd...

Må bare inn her og gi deg en klem også. Det er så ufattelig trist og urettferdig at det skulle skje med dere

Ønsker dere lykke til med fryseforsøket og håper så inderlig å se deg på et terminforum
snart:)

Dette var virkelig trist å lese. Ønsker deg all lykke til videre!

Nei, uff, dette var så trist å høre, kakken! Håper virkelig det klaffer på fryseforsøket, slik at du kommer deg inn på et terminforum igjen! Sender deg en stooor klem

Nei så trist:(huff.lei meg på dine vegne.....det var din tur nå..håper virkelig neste forsøk lykkes.Mange klemmer sendes til deg:)

NEI NEI NEI!  Dette var kjempe trist  Åssen går det med deg?

Kakken skrev:
Da melder jeg meg ut...

Svaret var som jeg trodde... Prøven viste 5300 på onsdag, og 190 i dag. Så som sykepleieren sa så har kroppen min virkelig ordna opp selv. 
Neste gang blir det fryseforsøk, så vi krysser alt for at vi lykkes da. Velger å holde det litt for meg selv når, så kan heller de som lurer spørre.

Takk for all støtten dere har vist <3 Lykke til videre og kos dere med tiden frem til oktober! 

Å kjære deg, så trist å høre. Håper virkelig at spiren sitter for deg snart, du skal være i mine tanker fremover Kakken. Masse lykke til, til deg også :)

Så ufattelig trist å lese.. Håper at du blir fort gravid igjen, å at neste spire klorer seg fast.
Masse lykke til videre.

Søtnos* skrev:
NEI NEI NEI!  Dette var kjempe trist  Åssen går det med deg?

Går "bedre" nå. Fikk ut alle følelsene mine før helga, tror jeg.
Har distansert meg litt. Men kjenner det er tomt.
Håper tiden fremover går for, for det er tungt å vente på noe man ønsker så veldig.

Er ordfattig... Hadde virkelig trua på at det skulle gå bra med deg <3
Det var utrolig triste nyheter. Håper virkelig at dere vil lykkes på fryseforsøket og at det blir et smertefritt svangerskap som gir dere en vakker baby.
Håper du gir oss et vink her inne når det skjer. Tenker på deg
   Stor klem

Så utrolig urettferdig:-( sender deg en kjempeklem, håper virkelig du blir fort gravid igjen.

Ånei, så leit... :( Hadde virkelig håpet det skulle være deres tur denne gangen. Klem til deg <3>

Babylykke81 skrev:
Er ordfattig... Hadde virkelig trua på at det skulle gå bra med deg <3
Det var utrolig triste nyheter. Håper virkelig at dere vil lykkes på fryseforsøket og at det blir et smertefritt svangerskap som gir dere en vakker baby.
Håper du gir oss et vink her inne når det skjer. Tenker på deg
   Stor klem

Skal jeg gjøre, og så må dere vokse dere store og fine frem til oktober 

Huff, så trist... Og ekstra tungt når veien er så lang, og man ønsker seg det så veldig..

Håper tiden går fort framover til dere kan sett igang med neste forsøk

Back
Topp