oppdatering

fano

Gift med forumet
Fikk ut 10 egg, bare 6 stk var modne. Prøven fra sambo var ganske redusert, bare 5 % svømte så dette er en nedgang fra allerede dårlig kvalitet.Men de sa det var mer enn nok til icsi så i morgen får vi svar på hvor mange av de 6 som blir befruktet, eller om det blir noen i det hele tatt ventetiden blir nok lang ja....

Dette er da helt feil tankegang snuppa mi [>:]
Nå skal du sende positive tanker til dine 6 modne egg. De skal bli befruktet de serru

SÅ: jeg krysser fortsatt ALT som kryses kan! [:D]

Krysser fingrene for at du får et bra resultat og at du blir ruger i 9 mnd[:)] Det fortjener dere virkelig[:D]

ikke være negativ snuppa mi, dette skal gå bra.
alt ordner seg for snille å gode jenter.

skal tenke masse positive tanker.

husk å opptatere i morgen spennende[:D]

6 egg er jo veldig bra da [:)] Og det er bare en perfekt svømmer og ett perfekt egg som skal til vet du.

Positive tanker nå fano [:)]

Søte dere er jenter. Er egentlig ganske rolig i forhold til dette nå. Alt kan skje, er åpen for det meste, så det som skjer det skjer.... Blir en spennende tlf og ta i morgen

ORIGINAL: 11Giggs

Nå skal du sende positive tanker til dine 6 modne egg. De skal bli befruktet de serru

Signerer denne, jeg[:)]

ORIGINAL: Heffalompen.

Da får vi vente i spenning for alt det du vet kan det bli 5 egg vet du eller 1 husk det er bare ett som skal til uansett[;)]

ORIGINAL: fano

Fikk ut 10 egg, bare 6 stk var modne. Prøven fra sambo var ganske redusert, bare 5 % svømte så dette er en nedgang fra allerede dårlig kvalitet.Men de sa det var mer enn nok til icsi så i morgen får vi svar på hvor mange av de 6 som blir befruktet, eller om det blir noen i det hele tatt ventetiden blir nok lang ja....

Akkurat samme resultat som vi fikk. Jeg hadde også 6 modne egg pluss at prøven til mannen var mer redusert enn forrige prøve. (dårlig kvalitet fra før).
Men her ble det iallefall 4 befrukta egg. 1 inn og 3 på frys. Og resultatet ble positivt for vår del [:D]
Så jeg krysser fingre og tær for at det går samme vei for deg også [:D]

Ett av disse er nok gullegget skal du se. Hadde uttak i dag jeg også, fikk ut 5 egg og jeg er stor fornøyd. Det var det beste resultatet vi kunne få [:)]
Så lykke til med telefon samtalen i morgen.

Det SKAL bli befruktede egg, og dette SKAL gå bra. Krysser alt jeg har for deg !

ORIGINAL: 11Giggs

Sign. [;)] Masse lykke til Fano. Heier på deg!!

Krysser fingrer og tær for dere,Fano[:)][:)]

ORIGINAL: ..Lykke..

Krysser fingrer og tær for dere,Fano[:)][:)]

Sign.

Lykke til! [:)]

Dette går nok bra, er jo tross kun en sædcelle de trenger[:)] Krysser alt for deg!!!!

ORIGINAL: Ivara

6 egg er jo veldig bra da [:)] Og det er bare en perfekt svømmer og ett perfekt egg som skal til vet du.

Positive tanker nå fano [:)]

sign denne. Sender deg gode tankar og kryssar fingrane for gullegget! [:)]

ORIGINAL: _venter_

ikke være negativ snuppa mi, dette skal gå bra.
alt ordner seg for snille å gode jenter.

skal tenke masse positive tanker.

husk å opptatere i morgen spennende[:D]

Man trenger jo bare en av hver vet du[:D] Sender over masse positive tanker til eggene og svømmerene[:)][:)][:)]

Lykke til med telefon oppringing i dag. Skal krysse fingrene for deg.

Back
Topp