oppdatering

fano

Gift med forumet
Kom inn på riksen tidlig og tenkte og ta blodprøven først, men det rakk vi ikke for det var 30 stk foran oss i køen [:'(]
Men kom inn på ul og alt så strålende ut, mange små eggposer og slimhinna var tynn siden jeg har tr, ble veldig lettet. Smertene kunne komme av at de har stukket så mye som de har oppi der og det kan strekke seg litt og stikke itt pga det, eller at de dyttet borti noe ved inngrepet. Skal derfor begynne på sprøyter på torsdag 30 september og skal inn på første ul fradge 8 oktober, som da er årsdagen til gutta, huff....

Alt i alt så er alt bra [:D] Sender hesten hjem på lørdag så da er jeg klar for en rolig rugeperiode denne gangen uten masse forpliktelser

Så godt å lese at alt så bra ut. [:)][:)][:)]
Spennende med sprøyestart allerede på torsdag, krysser alt som krysses kan snuppa.

ORIGINAL: *Bobbo*

Spennende med sprøyestart allerede på torsdag, krysser alt som krysses kan snuppa.

så flott å høre at det så så bra ut, masse lykke til med sprøytestart dette blir spennennde

så hærlig at du ska begynne allerede på torsdag, og ikke minst at alt gikk bra. tenkte på deg i dag.

Å.... Du skal se at DENNE gangen er det din tur, Fano! Unner deg deg virkelig!!!

Tusen takk alle sammen, kjenner jeg senker skuldrene litt nå [:D]

Så flott å høre at du snart er igang, det var koslig å lese...og denne gangen er det din tur det har jeg bestemt[;)]

Gleder meg på dine vegne nå - denne gangen er det din tur[:)]

Skjønner at årsdagen blir tøff, men kanskje bringer det lykke også [:)]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Gleder meg på dine vegne nå - denne gangen er det din tur[:)]

Skjønner at årsdagen blir tøff, men kanskje bringer det lykke også [:)]

Masse lykke til med oppstart[:D]

så bra å høre, ikke lenge til du er ruger igjen da, håpe det blir mange fine egg nå, så bare å ruge og lage store fine egg :)

Såå bra! Masse lykke til med sprøytestart i morgon! Satsar på du får oppleve ein positiv ting på årsdagen då, nemlig det å sjå maaaaange fine og store klare egg på ul den dagen! Men klart blir nok ein tøff dag uansett[&o] Men STÅ PÅ Fano! Du er kjempesterk som klarar alt dette! No MÅ det berre bli DIN tur!!! Klem[:)]

Back
Topp