Oppdatering

~Kathrine~

Forumet er livet
Heisann Jenter!

Ja da har jeg virkelig tatt fatt på svangerskapet. Var på sykhuset i Bærum i dag hos en spesialist, ang problematikken under sist svangerskap. Jeg hadde da mye trøbbel med blodet (høyd blodtrykk, for tykkt & dårlig navelstreng/morkake som medførte lite næring til babyen).

Så nå er jeg altså 6 uker på vei, å startet med Fragmin injeksjoner fom i dag. Satte den første sprøyta på meg selv på sykehuset, å fydda det gjorde ont. Ikke selve stikket, men den væsken som skal inn i underhudsfettet på magen. Skal sette en slik hver morgen...gruer meg allerede!!!

Har ellers tatt masse prøver, å skal tilbake på sykhuset om 14 dager, å slik skal det fortsette fremover. Skal på tidlig UL hos en Jordmor før jul. Men i dag fikk jeg innvendig UL, der legen kunne se hjerteslag (eller et pulserende område), men skal dobbelsjekke dette om 14 dager.

Tenk at det vises så tidlig, ble rett å slett overrasket. Fosteret var på ca 4 mm, men selvfølgelig var det helt utydelig. Men etter i dag kan jeg ikke fatte at Arbeiderpartiet vil øke ukene innen lovelig abort, fra uke 12 til uke 16. Det kan jeg bare ikke fatte!!! Jeg er IKKE motstander av abort i det hele tatt, men etter i dag ser jeg hvor viktig de tre første mnd er.

Ville bare informere dere jenter, får ofte spørsmål fra dere. Noe som jeg setter STOR pris på.
Kansje dette havnet på feil plass...hmmm!!! Er så vant å legge ting under Generell Diskusjon får ta den kjefta som kommer heller da.

Ha en fortreffelig Kveld Mine damer.

Klem fra Kathrine.

Har tenkt masse på deg de siste dagene.
Lurt litt på hvordan det går det, så dette var jo hyggelig.

Lykke til videre...

[:D][:D]

Takk skal du ha!

Det er litt rart/snodig å legge så mye ut om seg selv, men jeg vet jo at det er mange som lurer og bryr seg...så det skulle liksom bare mangle!

Klem [:D]

Tusen takk toveli6!

Ja det er ikke bare bare å sette sprøyte på seg selv, jeg gjør jo det på jobben (der jeg jobbet da). Men å sette på seg selv var sannelig ikke enkelt. Å ikke godt [:@] Men som du sier, hva gjør en ikke!!!
Jeg hadde gledlig sotte ti om dagen, for at dette skal gå bra!

Ja å sette grensa til abort til uke 16 syns jeg er vell drøyt, kjenner man ikke liv da? Noen gjør nåkk det, å i alle fall har mange fått mage! Men klart dette er en helt personlig diskusjon!

Ja tiden går fort...vips så var det hele tre uker siden jeg fant det ut...håper det fortsetter å gå like fort [;)]

Klem Klem

Godt å høre at alt står bra til meg deg og den lille. Er det ikke bare fantastisk å se det nye livet. Hjertet er som en blinkende lyspære. Satte sprøyter på meg selv under prøverørsbehandlingen. Litt ekkelt til å begynne med, men det går bedre etterhvert. Synes det er kjempe fint å høre hvordan det går, vi er mange som bryr oss om deg.[:)]

Så hyggelig nyhet da Kathrine!!!!
Og kjempebra at du får god oppfølging, dette skal gå bra[:)]
Så gøy med tidlig UL før jul, da får du jo snart se det lille nurket da jo..

Ønsker deg masse lykke til fremover[:)]

Så koselig å høre at alt står bra til[:)] Har tenkt en god del på deg siden du har hatt blødninger osv. Kjempe flott at det går bra nå! Lykke til videre, husk å fortsette med oppdateringene da[:D] *klem*

Dette var gode nyheter Kathrine!!!!

Hei Kathrine=)

Kjempegodt å høre at det går bra,og at du blir fulgt opp nøye.Jeg har tenkt på deg masse.Dette går nok bra skal du se[:D]
Når jeg ble gravid forrige gang,så var det prøverør;og i forbindelse med det,måtte jeg sette 1 sprøyte pr dag.Jeg grudde meg skikkelig,men etter den første gikk det greit med resten.
Klem fra Laila.

Så koselig at alt er bra Kathrine! Tenk på det om morgnen når du setter injeksjonene, at det er for en god sak![:D]

Godt å høre det går bra! [:D]

Godhjerta
Trine82
Snuppepia
nettemor
Cecci85
lindaen
mamma84
Laila76
pebbles

Tusen Takk jenter!
Joda disse sprøytene skal jeg klare, selv om de ikke er noe jeg gleder meg til!
Men som dere sier jeg blir nåkk vant til dem, å det er for en god sak!

Ha en fortsatt fin kveld!
Klem fra Kathrine

Å Hilde-Anita Tusen Takk for omtanker!

Klemme

supert[:D]
gla på dine vegner[;)]

Takker vennen!

Klems

ååååååååååååå det var godt å høre at du fikk se lille babyen. masse masse lykke til.[:D]

Ja det føles litt..eller MYE lettere nå!!

Takk skal du ha lenemoren [:D]

Klem fra Kathrine

Dette skal gå bra for deg denne gang. [:D]
Se på meg jeg har kommet 2 uker lenger en sist og alle sa jeg ville få fortidlig.
Masse masse lykke til [:D]
Klem

Tusen takk for oppdatering[:)]
var her nesten ikke i går, så jeg fikk det ikke med meg før nå[;)]

SÅ godt å høre at det går bra!

Back
Topp