Tullemor79
Gift med forumet
I alle dager, tror jeg må stramme opp sladrevennen min litt[8D][;)] hehe
Jeg kom akkurat hjem fra jobb, dro rett dit etter UL derfor jeg ikke har fått vært her inne enda.
Alt er i sin skjønneste orden! Så to viltre krabater som fekta vilt med armer og ben og ville ikke ligge stille. Han sleit litt med å få målt de skikkelig, men fikk tilslutt et ganske bra mål. Den ene er 31,2mm og den 34,5 eller noe... tilsvarer 10+1 og 10+3 så det stemmer jo bra med at jeg er 10+2 i dag. Hjertefrekvens på ca 185 slag på begge to og alt er bare velstand
Helt utrolig å se på de små knøtta. Så til og med fingre, øyehuler og kjeve på de små tassene!!!
Er så lykkelig nå, det var utrolig godt å få det overstått!!! Da er jeg ferdig i Porsgrunn, så nå er det jm og fastlege som gjelder.
Jeg kom akkurat hjem fra jobb, dro rett dit etter UL derfor jeg ikke har fått vært her inne enda.
Alt er i sin skjønneste orden! Så to viltre krabater som fekta vilt med armer og ben og ville ikke ligge stille. Han sleit litt med å få målt de skikkelig, men fikk tilslutt et ganske bra mål. Den ene er 31,2mm og den 34,5 eller noe... tilsvarer 10+1 og 10+3 så det stemmer jo bra med at jeg er 10+2 i dag. Hjertefrekvens på ca 185 slag på begge to og alt er bare velstand

Helt utrolig å se på de små knøtta. Så til og med fingre, øyehuler og kjeve på de små tassene!!!Er så lykkelig nå, det var utrolig godt å få det overstått!!! Da er jeg ferdig i Porsgrunn, så nå er det jm og fastlege som gjelder.