Oppdatering UL

Tullemor79

Gift med forumet
I alle dager, tror jeg må stramme opp sladrevennen min litt[8D][;)] hehe

Jeg kom akkurat hjem fra jobb, dro rett dit etter UL derfor jeg ikke har fått vært her inne enda.

Alt er i sin skjønneste orden! Så to viltre krabater som fekta vilt med armer og ben og ville ikke ligge stille. Han sleit litt med å få målt de skikkelig, men fikk tilslutt et ganske bra mål. Den ene er 31,2mm og den 34,5 eller noe... tilsvarer 10+1 og 10+3 så det stemmer jo bra med at jeg er 10+2 i dag. Hjertefrekvens på ca 185 slag på begge to og alt er bare velstand Helt utrolig å se på de små knøtta. Så til og med fingre, øyehuler og kjeve på de små tassene!!!

Er så lykkelig nå, det var utrolig godt å få det overstått!!! Da er jeg ferdig i Porsgrunn, så nå er det jm og fastlege som gjelder.

Gratulerer snuppa, kjempe gode nyheter [:D]

tusen takk vennen! Så utrolig sterkt gjort av deg å følge med på meg og andre her inne når du har det så tungt selv. Det står det skikkelig respekt av!

Håper dere kommer dere greit gjennom dette, tenker så på dere

Dette høres bra ut tenk du blir tvillingmamma[:D]

Ååååå gratulerer så mye vennen min. Må ha vært en helt fantastisk opplevelse.
Godt å høre at alt er bra med de 2 små.

Så herlig å høyra at alt er bra med dei to krabatane[:D] 

ORIGINAL: *Bobbo*

ORIGINAL: *Bobbo*

ORIGINAL: ElinR

så godt å høre at alt stod bra til snuppa, hurra[:D][:D][:D][:D]

Øy! Du.. for å stramme opp meg så må du vel begynne med deg selv [8D] Send meg sms når du har vært på UL! Jeg kan da ikke lese tanker da [8D] Hihi.. Men fikk seriøst aldri noen melding fra deg snuppa.. hmm.. [8|] Og siden svigermoren din heller aldri fikk det så må DU har gjort noe galt [8D]

Men ble veldig glad for å høre at alt stod bra til med begge nurkene dine snuppa [:D] Ingen ting er bedre enn det! [;)] Dette skal gå hele veien ut skal du se [;)] Og jeg gleder meg til å være barnevakt!!

Back
Topp