Oppdatering ul

snoopy81

Forelsket i forumet
Var på tidlig ul i porsgrunn idag, som avtalt. Satte meg i gyn stolen og ventet på å få se.......synes at legen var noe stille og hun mumlet litt for seg selv før hun snakket til oss.
Hun sa det at livmoren og plommesekken så perfekt ut, men at fosteret var litt for lite med tanke på hvor langt jeg var på vei (er ca 7+4, og fosteret lå ca en uke etter). I tillegg så vi et bankende hjerte, men det slo visst for sakte det også.
Hun var ikke veldig optimistisk, og med tanke på at jeg hadde spotta et par dager de siste 14 dagene var hun redd dette kunne ende galt. Men jeg skulle komme tilbake om en uke for ny ul, akkurat som det betyr noe nå[:(][:(][:(][:(]

jaja, dette har vært en tung dag og det kommer til å bli en tung uke.[:(][:(] Det skulle visst ikke ordne seg denne gangen heller.

Ja, jeg vet at jeg er negativ idag, men klarer ikke å gjøre noe med det[:(]

Uff da, håper det går seg til og at du får gode nyheter neste gang. Klem på du

ORIGINAL: fano

Signerer.

Huff så triste nyheter Håper virkelig at det ordner seg forde... klem[:D]

ORIGINAL: fano

signerer denne!!

Mange klemmer!!

signerer alle her inne[:(]og sender deg maaange klemmer

ORIGINAL: ElinR

uff så trasig da!!! håper inderlig d ordner seg for deg snuppa!!!!!!!!!!!!!!

Uff så trist[:(] men holder motet opp for deg[:)] Håper inderlig ting snur til neste UL[:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Uff så trist[:(] men holder motet opp for deg[:)] Håper inderlig ting snur til neste UL[:)]

off da [:(] krysses det som krysses kan på at detta går bra [:)]

Sign!
Venter spendt på oppdatering!

ORIGINAL: ElinR

uff så trasig da!!! håper inderlig d ordner seg for deg snuppa!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp