oppdatering uke 38

lillemolla

Gift med forumet
da var jeg på forhåpentligvis siste kontroll hos jordmor[:)].junior har festet hodet.sf målet låg helt oppe i det grønne feltet i dag også.ganske mye kynnere for tida. går rundt med den harde magen hver dag så jeg har skikkelig gangsperre utover dagen..ellers så var alt bra. gått opp 16 kilo men det får jeg jobbe med etter junior er født!! håper ting kommer igang snart!!!![:)]

Hei Lillemolla! Jeg var hos jordmor i går.. Sf målet var bittelitt over linja, hodet hadde festet seg og jeg hadde gått opp 16.4 kg totalt. Jordmora sa at magen hadde sunket mye ned og jeg har kynnere hele dagen og natten!!

Jeg sender deg lykke til fødestøv til oss så får vi håpe noe skjer snart! kanskje vi møtes på sykehuset i helgen, hvem vet?

Lykke til! klem fra jente21 og babyen med samme termin[:D]

Takk snille Kjersti[:D]

ORIGINAL: jente21

Hei Lillemolla! Jeg var hos jordmor i går.. Sf målet var bittelitt over linja, hodet hadde festet seg og jeg hadde gått opp 16.4 kg totalt. Jordmora sa at magen hadde sunket mye ned og jeg har kynnere hele dagen og natten!!

Jeg sender deg lykke til fødestøv til oss så får vi håpe noe skjer snart! kanskje vi møtes på sykehuset i helgen, hvem vet?

Lykke til! klem fra jente21 og babyen med samme termin[:D]

jøss..ganske likt svangerskap vi da. samme termindato,samme fødested og samme vektøkning!!! hi hi.satser på at fødedatoen kommer ganske snart nå da,for oss begge[:D]  venter du gutt og kanskje???

Heia! Venter gutt ja! utrolig spennende da! Kunne ikke komme på treffet i dag da men kan jo være vi treffes på sykehuset som sakt[:D] Håper det blir snaaaaaart!!!![:)]

jeg har kun 1 på ødem så jeg har ikke så mye vann.her er det fett som må bort etterpå!!!

Back
Topp