Oppdatering sykehuset :-)

• Trådstarter Trådstarter Sjefshoppa
  • Opprettet Opprettet
S

Sjefshoppa

Guest
Vi kom inn etter å ha ventet 30 min :p hyggelig og koselig fødsel lege :-) hun begynte å prate om min kroniske sykdom og at jeg har høy blodprosent så skal ta blodfortyende i pille og sprøyte form ... :O jeg og mannen skal på ultralyd 3. Mai privat også er det ordinære ultralyden 6. Juni, deretter ultralyd og samtale med hun legen en gang hver fjerde uke + jordmor :-D ♥ føler jeg blir ivaretatt og føler meg så Velkommen på rikshospitalet :-D gleder meg til å føde der jeg :-D

Vi kom inn etter å ha ventet 30 min :p hyggelig og koselig fødsel lege :) hun begynte å prate om min kroniske sykdom og at jeg har høy blodprosent så skal ta blodfortyende i pille og sprøyte form ... :O jeg og mannen skal på ultralyd 3. Mai privat også er det ordinære ultralyden 6. Juni, deretter ultralyd og samtale med hun legen en gang hver fjerde uke + jordmor :-D ♥ føler jeg blir ivaretatt og føler meg så Velkommen på rikshospitalet :-D gleder meg til å føde der jeg :-D

Så bra de har tatt deg godt i mot :) Ser at som meg skal gå på blodfortynnende sprøyter svangerskapet i mellom. Jeg rakk en sprøytefri måned mellom svangerskapene mine før det var på'n igjen...

Så bra de har tatt deg godt i mot :) Ser at som meg skal gå på blodfortynnende sprøyter svangerskapet i mellom. Jeg rakk en sprøytefri måned mellom svangerskapene mine før det var på'n igjen...
Hvilken sprøyter går du på? :-) oi ... :O ja, ble kjempe rørt :-)

Hvilken sprøyter går du på? :) oi ... :O ja, ble kjempe rørt :)

Klexane, en morgen og en kveld. Men håper jeg kan gå over til fragmin i slutten av svangerskapet for de kan settes andre steder enn bare i magen :) Hvilken av de har du blitt satt på?

Klexane, en morgen og en kveld. Men håper jeg kan gå over til fragmin i slutten av svangerskapet for de kan settes andre steder enn bare i magen :) Hvilken av de har du blitt satt på?
Å, hvor kan de settes? :-) ble satt på de og albyl-e :-)

Å, hvor kan de settes? :) ble satt på de og albyl-e :)

De kan også settes i låret, men det kan ikke klexane :) Gjør godt for en sår mage å kunne bytte stikk sted innimellom ;) Jeg står på albyl-e når jeg ikke er gravid fra tid til annen, men får så halsbrann av de så liker de igrunn ikke.

De kan også settes i låret, men det kan ikke klexane :) Gjør godt for en sår mage å kunne bytte stikk sted innimellom ;) Jeg står på albyl-e når jeg ikke er gravid fra tid til annen, men får så halsbrann av de så liker de igrunn ikke.
Høres bra ut :-) er de vonde? :O huff :-( håper du kan få noen andre :-)

Høres bra ut :) er de vonde? :O huff :-( håper du kan få noen andre :)

Jeg syntes ikke de er vonde, men har brukt de så lenge nå at er en vane. Var bare litt uvant å skulle sette de i begynnelse.

Jeg syntes ikke de er vonde, men har brukt de så lenge nå at er en vane. Var bare litt uvant å skulle sette de i begynnelse.
Man skal klemme i magen også sette den ikke sant? :-) man blir jo vant med dette ^^

Man skal klemme i magen også sette den ikke sant? :) man blir jo vant med dette ^^

Stemmer det, også settes med ørlite vinkel. Vær forberedet på en lilla/blå flekkete mage ;)

Sette den fort? :p sprøyte skrekk skjønner du :O

Ja det kan du godt, men den lille svien som kommer, kommer som regel ikke før litt etterpå. Også vil du se at det er luftboble i sprøyta, den skal være der. Det var det ingen som sa til meg, så jeg leita etter ei uten.... :P

Ja det kan du godt, men den lille svien som kommer, kommer som regel ikke før litt etterpå. Også vil du se at det er luftboble i sprøyta, den skal være der. Det var det ingen som sa til meg, så jeg leita etter ei uten.... :P
Takk for informasjon :-) au gruer meg :O såpass ja :p

Glemte å fortelle at jeg fikk dokumentert laktoseintoleranse så da vet jeg hvorfor kroppen min reagerer som den gjør :p

Heisann sniker litt jeg.

Du sier du har HØY Bloprosent, da skal du jo ikke gå på blodfortynnende?? :O
Jeg har høy protein-S Mangel å står på livsvarig blodfortynnende pga blodet er for tykt å har hatt 2 stk lungeembolier.

Uansett så går det fort å ta sprøytene, jeg er livredd dem selv, bare pass på så du ikke tar nåla ut igjen etter du har stikket :P snakker av erfaring. ellers så kommer du fort inn i det asså.

*klør seg i hodet det med høy blodprosent å skal ta blodfortynnende asså*
Da har du jo tynt blod fra før ikke sant??

leste
Heisann sniker litt jeg.

Jeg har høy protein-S Mangel å står på livsvarig blodfortynnende pga blodet er for tykt å har hatt 2 stk lungeembolier.

Uansett så går det fort å ta sprøytene, jeg er livredd dem selv, bare pass på så du ikke tar nåla ut igjen etter du har stikket :p snakker av erfaring. ellers så kommer du fort inn i det asså.

litt om det nå, å kan visst få blodpropp av det å gitt :P

Bare jeg som var litt nysjerrig ;)

Heisann sniker litt jeg.

Uansett så går det fort å ta sprøytene, jeg er livredd dem selv, bare pass på så du ikke tar nåla ut igjen etter du har stikket :P snakker av erfaring. ellers så kommer du fort inn i det asså.

Svarer først her så på det nedenfor etterpå :-)

Okei, bra jeg ikke er alene om å være redd :-) mannen har mer sprøyte skrekk enn meg xD

Back
Topp