Hvordan går det med alle?
Hvor langt er du på vei nå og har du noe annet kjekt å fortelle? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så deilig!Jeg har endelig passert 12 uker og har fortalt den gode nyhetenvar hos jordmor på fredag og det var en god og sterk hjertelyd
![]()
Gratulerer med giftemål! Så spennende!13+4 i dag, var på tul på sykehuset i uke 13+0, fikk se en aktiv baby og høre hjertelyd
Prøver å bli mer beroliget av det
Er fortsatt kvalm og lite energi, håper det snart blir bedre... Første time hos jordmor i morgen, håper det går fint da jeg tenker å bruke tiden der til å «bearbeide» følelsene rundt prematur fødsel sist.
Blir bare mer og mer engstelig rundt denne graviditeten.
Ellers får jeg ekstra oppfølging dette sv.skapet, ekstra ul i uke 24, og en til litt senere. Planen er itillegg å gå til jordmor og fastlege.
Er sykemeldt for tiden, vet ikke hvordan det blir med jobb utover.. får dagene til å gå enn sålenge
Prøver å fokusere på gledene og se på litt utstyr osv. Alle rundt oss vet nå at vi venter baby i februar, men er ikke «Facebook» offentlig
Så skal vi jo gifte oss på lørdag![]()
. Ellers kommet igang med trening igjen, noe som føles bra. Merker at magen har begynt å vokse, og har enkelte kvelder hatt en vibrerende følelse, som kan være første tegn på liv eller tarmene...
Jeg er heldigvis ikke så nervøs lenger. Får jo sett de to små ganske ofte så
men spiser for det. Sover veldig mye mer, men kortere intervaller, våkner minst tre ganger i løpet av natten og sovner vanligvis på sofaen etter frokost. Ser gravid ut, som jeg ikke liker siden jeg ennå ikke har flyttet og ingen her skal vite det, men på andre måter er det litt hyggelig å se dwt tidlig at det finnes en mageboer. Savner ALT gravide ikke skal spise og gleder meg helt sykt til februar og spise alt.