oppdatering om nav-helvetet..

Dollface

Forumet er livet
VIP
Joda, fikk brev fra dem i dag...

de har rota vekk alle søknadene mine - jeg leverte TRE SØKNADER!!! Og må søke om alt på nytt...

Hvis dere hører om en gal dame som har lagt seg i telt på nav-kontoret i kristiansand på mandag, så er det jeg.. som nekter å gå derfra før jeg får et vedtak.. for ikke faen om jeg venter i en mnd til, når de er så jævla inkompetente at de klarer å rote vekk TRE SØKNADER!!!! [:@][:@][:@]

Ingen bombe. typisk NAV[:'(]

ORIGINAL: *Bajas*

Er det mulig????[&:]

åpenbart...

jeg trodde mammas sak tok kaka - hun ventet i SEKS mnd på svar om uføretrygd fordi nav i kristiansand ikke VISSTE at de måtte innhente opplysninger fra utenlandssakkontoret.. men dette nærmer seg jaggu dette...

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Jeg har slutta å sende ting i posten til NAV for mange år siden, ikke legger jeg det i postkassa de har på kontoret heller. Trekker kølapp og venter tålmodig (?) på tur og leverer personlig.

Syns det er utrolig hvor lite kontroll de har på pairene sine, og det gjelder tydligvis de fleste NAV-kontor....[8|]

jeg var først inne hos en saksbehandler for å sjekke at alt var riktig utfylt..
SÅ leverte jeg alle søknadene og vedlegg personlig til en av de damene som er ansatt for å ta i mot søknader..........

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Jeg har slutta å sende ting i posten til NAV for mange år siden, ikke legger jeg det i postkassa de har på kontoret heller. Trekker kølapp og venter tålmodig (?) på tur og leverer personlig.

Syns det er utrolig hvor lite kontroll de har på pairene sine, og det gjelder tydligvis de fleste NAV-kontor....[8|]

Både jeg og min samboer gikk personlig opp til NAV og leverte papirene, likevel greide de begge gangene og rote bort papirene!!!!!!!! Påsto de aldri var blitt levert..... ufattelig at de går an!

Back
Topp