oppdatering om magesmertene mine..

Anede

Elsker forumet
som fortalt før har jeg hatt veldig magesmerter og kjent lite liv.. snakka med sykehuset for noen dager siden, men ble avvist..
i dag ringte jeg til jordmora og hun var egentlig ferdig for dagen, men tok meg inn.. hørte etter hjertelyden, og den fant hun.. men ville for sikkerhetsskyld at gynekologen hun jobber med skulle ta en ul og sjekke ut ting.. kom inn til han med engang ( de deler kontor) han kikket og sjekket og alt var helt ToPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jippi!!! Lå og grein som en liten unge, jeg var så letta! føltes som om jeg mistet 20 kg der ja!
Har gått i nesten en uke og vært livredd og trodd at kanskje babyen var død, så dette føltes godt!

Så må virkelig skryte av jordmor anita rydland og gynekolog braut i sandnes! De var helt topp og var så snille og omsorgsfulle! Tok meg på alvor og sa at hvis jeg noengang ble redd igjen, så var det bare å ringe! Det var derfor de var der, for meg og babyen! Ble så glad at jeg kunne kysst de!!!!!

Så takk for alle gode ord og råd! at dere fikk meg til å ta kontakt med de!
Dere er virkelig gode å ha!!!!!!! Stor klem til dere!!!

kan også legge til at babyen blottet seg som bare det.... he he.. snudde seg etter oss hele tiden for å vise frem tissen.. så skjønn!!!

Så godt å høre at alt er bra! Fint å føle at man blir tatt på alvor, LITT orden er det vist fortsatt på helsevesenet! [:D]

så godt å høre - er ikke meningen at vi skal gå og bekymre oss unødvendig!

Åh, for en utrulig lettelse det må være, når man har bekymra sæ så mye!!! Gratulerer med frisk baby! Godt at du ble tatt på alvor og fikk komme så fort til kontroll!

ja det var såååå godt å få vite at alt var bra!!!
helt utrolig å møte sånne mennesker som bryr seg! Må jo skryte av de når en endelig møter gode mennesker!!!
Er helt i hundre nå!

Så utrolig godt å høre da, Anede! [:D]
Har en fantastisk snill jordmor selv, og legene her er helt fantastiske!!

Så godt at de tok deg på alvor[:)]
Skulle bare mangle, spør du meg.
Så morro med den lille da! En liten spradebasse du har inni magen?

Så godt du fikk sett at alt såg bra ut[:)] Jeg bruker de samme som deg, virker veldig kjekke folk begge to.

Back
Topp