Oppdatering om Gakka!

lenemor

Forumet er livet
Sendte melding til Gakka i dag for å gratulere med 31 uker overstått (hun er 31+1 i dag), og si at vi tenkte på henne og håpet det stod bra til med henne og barna.

Fikk følgende svar; Tusen takk. joda de har d bra iflg ul i dag. vokser stadig og pikens morkake produserer fortsatt bra med nytt fostervann.

Så sendte jeg et svar på den meldingen, hvor jeg ønsket henne lykke til videre, og tillot meg å hilse fra dere alle. da fikk jeg følgende svar;
Slimproppen gikk i natt men regner med d går noen dager til de kommer likevel. Godt å høre at dere tenker på meg.

Så bra da.. [:D] Hver dag de holder seg inne er jo med på å styrke de to små..! Fint at du hilser til Gakka fra oss og holder oss oppdatert lenemor! [:D]
Lykke til Gakka!!

ORIGINAL: Almyrida24

Så bra da.. [:D] Hver dag de holder seg inne er jo med på å styrke de to små..! Fint at du hilser til Gakka fra oss og holder oss oppdatert lenemor! [:D]
Lykke til Gakka!!

Må jo det  - nå som jeg har nummeret hennes... (jeg er jo umåtelig nysgjerrig, og så tenker jeg at det kanskje er kjedelig for henne på sykehuset, og litt koselig at noen tenker på henne). jeg skal selvsagt holde folk løpende oppdatert her!

Godt å høre at alt går bra. Krysser fingrene for at dem blir i magen lengst mulig! Ønsker henne all hell og lykke. Tenker på henne [:)]

ORIGINAL: *Kine*

Blir så glad hver gang vi får en oppdatering om at alt er bra[:)] 

signerer[:)]
tar meg i å hele tiden lure på hvordan det går med henne å di to små[:)]

Det var godt å hore det da ihf [;)]
Du må hilse masse fra oss her..!

Back
Topp