Oppdatering om delfinen(nicket)

Mine3nydelige

Elsker forumet
Lille Malin blir tatt med ks på onsdag...
Delfinen fortsetter å gå ned i vekt og Malin får ikke nok næring i magen...
Hun er da 24 uker...

Hjelp meg å krysse fingrene for Malin og mammen....

Å huff.... Håper lille Malin er like sterk som Adrian og klamrer seg til livet! Lykke til begge to![:)]

Huff [:o]. Stakkars liten! Krysser fingrene og ber om at alt skal gå bra med begge to!

Huff og huff, har tenkt masse på henne! Håper at alt går bra med mammaen og bebisen på torsdag, og at jenta er sterk og at mammaen begynner å legge på seg når babyen er ute. [:)]

Oj oj!!!!

Krysser fingrene for at alt går bra med både mor og barn.

Hun sliter med hyperemesis gravidarum - ekstrem svangerskapskvalme - det samme som meg. Skrev et innlegg forleden dag om at hun hadde tatt så mye av at hun bare veide noen og førti kilo.

ORIGINAL: Stina S

Huff [:o]. Stakkars liten! Krysser fingrene og ber om at alt skal gå bra med begge to!

ORIGINAL: McBaby

Å huff.... Håper lille Malin er like sterk som Adrian og klamrer seg til livet! Lykke til begge to![:)]

Skal krysse alt vi har!! Håper lille malin er en fighter.. ! *sender masse styrke og støv*

ORIGINAL: McBaby

Ånei[:(]
Har tenkt så mye på henne! Håper alt går bra men både mor og datter!!
Sender mange varme tanker og klemmer!

Å nei[&o]
Jeg har tenkt masse på de..
Skal krysse alle fingre og tær..
Masse lykkeønskninger til den vordende mor og den lille..

*sniker fra april09*

Krysser fingre og tær for den lille!!!!

Huffda.. [&:] Håper alt går bra, og krysser alt jeg har for at det går bra med både mor og datter..
Vi skal ikke miste noen her nå [;)] Januar-barna er sterke fightere!!

Oisann... Det var jo ikke bra !! [:(]
Sender mange varme tanker !!!

ORIGINAL: Kidada

Ånei!

Ennå en januar bebis som har kommer ut!

Krysser fingrene kjempe masse! Sender masse lykkestøv, gode ønsker og klemmer!

Håper hun er en fighter [;)]

Uff!!
Jeg håper virkelig at dette går bra!

huff huff!!!!!!!!![:(][:(][:(]  håper hun klamrer seg fast og er sterk!!  masse lykke til til både mor å malin!!

Sender masse gode tanker til våre to små januarfightere og familiene deres [:)].

ORIGINAL: Pia20

ÅÅååhh.. [:(][:(]

Krysser alt jeg har for begge to!!! [:)]

Back
Topp