Oppdatering ny ul!

Gratulerer så mye! Dette var veldig kjekt å lese. Jeg var en av de som hadde troen på at det gikk bra i den første tråen du skrev. Jeg var selv på en tidlig ultralyd som viste seg å være for tidlig og ble målt til 7+2 den andre gangen. Får ikke datoene helt til å gå opp i forhold til når jeg selv tror eggløsning må ha vært, men det viktigste er at alt går bra fremover:) Gled deg over hjerteslagene og så håper jeg du får slappet godt av i tiden fremover!

I følge gynekologen jeg var hos nå, så ser de ofte at fostrene vokser i rykk og napp disse ukene (noen ligger i "dvale" en stund før de plutselig tar igjen veksten). Det er ikke umulig at du blir satt frem igjen i forhold til el ved oul:) Men som du sier så er det viktigste at alt går bra fremover:)

I følge gynekologen jeg var hos nå, så ser de ofte at fostrene vokser i rykk og napp disse ukene (noen ligger i "dvale" en stund før de plutselig tar igjen veksten). Det er ikke umulig at du blir satt frem igjen i forhold til el ved oul:) Men som du sier så er det viktigste at alt går bra fremover:)
Ja, det var den forklaringen jeg også fikk. Ble satt litt frem og tilbake i forrige svangerskap også, og endte opp med å få babyen 2,5 uke før termin.

Å herregud for en fantastisk følelse det må være!! Veldig herlig med en solskinnshistorie! Gratulerer :happy093

Åh! Fantastisk ❤️ Så glad på dine vegne!

Så fantastisk! Gratulerer så mye! ❤️

Så utrolig fint å høre! Gratulerer så mye! Har tenkt på deg disse dagene!

Hurra!❤️

Så glad jeg ble nå :)

Jeg var hos gynekolog nå, og gjett hva?! Han fant et foster med hjerteaktivitet målt til 7+1.Vis vedlegget 199187Jeg ble så satt ut, begynte å stortute så jeg knapt klarte å se på skjermen!

Jeg har vært så sikker på at dette har vært nok en ny tom fostersekk etter forrige ukes ul hvor ingenting ble funnet. Jeg var100% innstilt på å bli sendt hjem med Cytotec-piller i dag.

Han syntes for øvrig det var rart at de ikke så noe på ul forrige onsdag. Men det spiller ingen rolle: jeg er så takknemlig over å ha fått den beste nyheten! :) Etter tre aborter på rad, har jeg troen på at det skal gå hele veien denne gangen:)
Ååå, så bra! :D Nå ble jeg virkelig glad <3

Back
Topp