Oppdatering ny ul!

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Jeg var hos gynekolog nå, og gjett hva?! Han fant et foster med hjerteaktivitet målt til 7+1.ImageUploadedByBV Forum1474962050.282030.jpgJeg ble så satt ut, begynte å stortute så jeg knapt klarte å se på skjermen!

Jeg har vært så sikker på at dette har vært nok en ny tom fostersekk etter forrige ukes ul hvor ingenting ble funnet. Jeg var100% innstilt på å bli sendt hjem med Cytotec-piller i dag.

Han syntes for øvrig det var rart at de ikke så noe på ul forrige onsdag. Men det spiller ingen rolle: jeg er så takknemlig over å ha fått den beste nyheten! :) Etter tre aborter på rad, har jeg troen på at det skal gå hele veien denne gangen:)

Jaaaaaa!! Hurra! :D Lille rakkeren som bare lekte gjemsel. Så fantastisk nyhet! :D

Så bra! Veldig, veldig hyggelig lesing! Jeg håpet at det var dette du ville skrive da jeg så at du hadde lagt inn et nytt innlegg. :Heartbigred

Hurra! Så gøy, og gratulerer igjen! Så glad på dine vegne, etter alle nedturene :) Dette fortjente du! <3

Gratulerer så mye! Dette var veldig kjekt å lese. Jeg var en av de som hadde troen på at det gikk bra i den første tråen du skrev. Jeg var selv på en tidlig ultralyd som viste seg å være for tidlig og ble målt til 7+2 den andre gangen. Får ikke datoene helt til å gå opp i forhold til når jeg selv tror eggløsning må ha vært, men det viktigste er at alt går bra fremover:) Gled deg over hjerteslagene og så håper jeg du får slappet godt av i tiden fremover!

Gratulerer! :D Skjønner godt at du begynte å stortute, hadde gjort akkurat det samme. :p

Åhh, så utrolig fantastisk å høre! Fikk tårer i øynene når jeg leste dette! Skjønner så godt redselen din! Ingenting er bedre enn dette, fantastisk!!!! <33

Tusen takk for herlige ord og støtte:) Det er jammen godt å ha dere å dele slikt med når man må holde det hemmelig for "resten av verden":)

Back
Topp