Oppdatering med bilde

yolo

Forelsket i forumet
Hei damer! Litt treig med å skrive her inne, men gått litt i eitt her siste dagane.

Guten vår har fått navnet Karelius, og han er ein herlig liten fyr!
Matingen har gått treigt, han har teke til seg lite og vore veldig trøtt. Men det kjem seg meir og meir, han er blitt veldig flink no [:)] 
Melkeproduksjonen er vertfall ikkje eit problem her i hus, det flyt over, bokstavelig talt. Det renn, renn og renn. Min kjære meinar eg skal starte salg [8D] Det er jo eit luksusproblem, for all del, men slitsomt når kle og handkle blir kliss klass, og vaskemaskina går i eitt fordi EG sølar liksom [8D]

Ronja taklar den nye situasjonen fantastisk bra. Er heilt imponert! Det gir oss ein fantastisk start, sidan det går så mykje tid til amming og Karelius generelt. Så får heller utfordringane komme når dei kjem, er lettare å takle dei når mating og alt er meir rutinert. Så, all ære til gojenta vår!! Ho får masse, masse skryt om dagen - og det er fortjent! [:)]

Formen min er tipp topp. Er sjølvsagt veldig sliten, har ikkje sove omtrent sidan han kom til verden, har fortsatt ein god del etterier og er til tider veldig surren i toppen. Men det er småtterier i forhold til det kroppen har gått gjennom i svangerskapet, og det går meir og meir over. Det er heilt fantastisk å føle seg så bra. Det gir enormt med energi og styrke [:D] Jippi!!

*bilder borte*

Det var et morsomt navn. Min morfar het Parelius til mellomnavn.

Herlig gut, med flott navn og ei fantastisk søt storesøster!!!
Og mamman såg smashing ut etter fødsel..!!

Gratulere igjen!! Kos dåke masse.. [:D]

For noen fine bilder, og for et uvanlig men veldig fint navn!

Så fine bilder av dere. En kjempefin gutt og en tydelig stolt storesøster.

Det er utrolig godt å høre at det går så mye bedre med deg. Det gjør meg glad.

sååå nyydelige dere er... hellendussen for en flott gutt.. [:)][:)][:)] og nyydelige ronja! godt å høre at det går bedre med dere.. stooor klem

så fin liten gutt[:D]md et artig navn[:)]lik storesøstra si syns eg[:)]
du såg fresh ut[;)][;)]

Så fine bilder!!
herlige unger du har!

Nydelig gutt koselig navn dete har valgt. men trodde du skulle ha en Birk[:)]
Ronja e helt tydelig en stolt storesøster.

Tøft navn - slipper å være en av 3 som heter det samme i klassen da [:D]

På bildene ser du helt fantastisk ut - når bare etterriene gir seg så tenker jeg du vil føle at du har fått kroppen din tilbake... og det tar nok ikke lang tid før melkeproduksjonen stabiliserer seg heller? I mellomtiden får du bare la det renne og vaske klær [&:] (har du prøvd sånn oppsamlingsgreie på brystet? Kan være greit å ha på det ene når du ammer på det andre kanskje, for jeg antar at det lekker mest når det ammes?)

Heldige som har ei storesøster som takler den nye situasjonen så godt - kanskje er det den ene fordelen med at du har vært så dårlig i svangerskapet, at hun er vant til at du ikke kan stille opp hele tiden? Hun kommer nok til å bli en omsorgsfull og flink søster hele veien tenker jeg - det er allerede tydelig at hun er kjempestolt av lillebror!

Kjempefine bilder, nydelig gutt med et flott navn

ORIGINAL: ingipingi

Kjempefine bilder, nydelig gutt med et flott navn

sign[:)]

Godt å høre at det går så bra med deg og dine[:)] Nydelige unger og nydelig navn[:)]

Back
Topp