oppdatering lykkerus

Spennende :)

❤ Venter ei lita jente 16 september ❤

Hvordan går det? Spent ;)

Riiene er samme som i går, så holder på med modning enda :)

Ser sånn ut :) masse små murringer å noen litt større :) spendt på når eg bikker 4cm

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1376292810445.jpg
    1376292810445.jpg
    29 KB · Visninger: 118
Riiene er samme som i går, så holder på med modning enda :)

Ser sånn ut :) masse små murringer å noen litt større :) spendt på når eg bikker 4cm

Var noen rier det ja :) håper de klatrer høyere opp snart, slik at du blir ferdig :) hvor mye åpning har du nå?

Gikk m sammentrekninger til i går, ca kvart 6 min både mandag å tirsdag.. men vart ikkje vondare eller tettare -_- å i dag har d stoppa heilt opp..

Har ikkje vert å sjekka om eg har meir åpning heller... Så får bare vente å se når d kommer igjenn :)

Uff, det hørtes litt frustrerende ut...! Her har jeg vonde sammentrekning relativt regelmessig i noen timer hver kveld nå siden fredag. Kjenner det kan bli laange uker fremover...

Uff, det hørtes litt frustrerende ut...! Her har jeg vonde sammentrekning relativt regelmessig i noen timer hver kveld nå siden fredag. Kjenner det kan bli laange uker fremover...

Mormunnen min hadde visst gått fra 1,6cm til noen mm nå :) å 2-3cm åpning. Så noe har skjedd med riiene eg hadde :D
Eg hadde regelmessige riier heile tida da... Kroppen min bruker tydeligvis laaaang tid på den latense fasen -_-

Ei venninne av meg som hadde termin 4dager etter meg fikk jenta si i går :) å vi har hatt samme vondter siden søndag.. men m meg stoppa d seff!

Travelt når d bare kommer å går da! :/ men se d positive :) du modner litt kvar dag da :):)

Back
Topp