oppdatering igjenn fra legen

mybabygirl07

Glad i forumet
da har vi vært hos legen, fastlegen var ikkje der, var ei ny dame:) kjempe kjekk:) og hvet dere hva!??!?! det var ikkje brennskade i det hele tatt!!!![:@] det var bare bleieeksem!!! tåsken der på legevakten i går har jo ikkje peiling!!!! Så nå har vi fått salve og slikt og nå skal snuppa bli bra!:) skulle ta kontakt igjenn om 1 uke vist hun ikkje var blitt bra. blir hun verre skulle vi komme tilbake med en gang. Så førbanna legen der i går altså! skal jammen sende inn klage på ham! men hvem gjør eg det til? avisen?[;)] LOL
Nei fatter ikkje hvordan han kunne finne på noe slikt, det gjorde helder ikkje legen i dag, hun forstod heller ikkje hvordan han kunne si det var det.

Idiot lege, tenk kor masse feil han kan si til folk og kor mye feil medisin han kan dele ut i hytt og pine. nei fysj og fysj...
kjempe bra at gullet ikke hadde brannmerke da... håper det går over snart.. god bedring til lille gullet ditt...

ORIGINAL: MarcusMamma

Idiot lege, tenk kor masse feil han kan si til folk og kor mye feil medisin han kan dele ut i hytt og pine. nei fysj og fysj...
kjempe bra at gullet ikke hadde brannmerke da... håper det går over snart.. god bedring til lille gullet ditt...

Mhm kan du godt si! idiot lege! men fatter ikkje hvordan han kan gjøre sann feil med ei 7mnders gammel jente!! Tenk om det kunne gått virkelig gale! Nei før en tufs. aldri mer til han der i alle fall. ja hun såver nå så gler meg til og få ta i bruk den nye kremmen. og det går også supert med pampers bleiene!!!![:D] Ingen såre merker!! ahh godt! og dem er jo mye luftigere selv om eg ikkje synst att dem holder så godt på tisset og slikt.

bruker bare pampers eg da (uten om at eg nå kjøpte first price for en venn sa de var bra) men går nok tilbake til pampers igjen[:D] aldri hatt noe uhell med de faktisk. (aktive fit)
krysser fingrene for at det går bra nå[:D]

Ble ikke overrasket over at hun hadde fått feil diagnose nei... Jeg ville klaget på legen på legevakta med èn gang. Tror det er fylkeslegen du skal skrive til da.

Håper snuppa di blir fort bra igjen nå da. Godt du ikke måtte bruke den skumle salva alt for lenge[:)]

Back
Topp