Oppdatering hos oss

skytte70

Glad i forumet
hei på dere, har vært travelt i det siste med dåp, besøk og kjempefint vær her. Martin vokser og vokser, for to uker siden var han 7 kg og 64,5 cm. Forrige mandag rullet han rundt for første gang fra rygg til mage, fikk det til og med på film[:D] idag så jeg at han tok tak i leken som henger foran vippestolen og puttet det i munnen, (med vilje) flinke gutten min må bare skryte litt, syns han er så flink[:D] vi koser oss masse og håper dere andre gjør det også. I to dager nå har han hatt 4 måltider for dagen og jeg gir han kun mm, må være bra den melken min tenker jeg.... Deilig med rutiner. Vel det var nok skryt fra meg i denne omgang, nå får jeg oppdatere meg på dere andre. God kveld[:D]

Så flott at Martin vokser så mye og allikevel klarer seg med pupp relativ sjelden! Må være deilig for deg at han ikke trenger så mange måltider, syns jeg har puppen fremme konstant her..

Det høres ut som dere koser dere ja, og det er flott! [:D] Martin er en stor og flink gutt. [:)] Skikkelig flink som ruller fra rygg til mage da!

Back
Topp