hei på dere, har vært travelt i det siste med dåp, besøk og kjempefint vær her. Martin vokser og vokser, for to uker siden var han 7 kg og 64,5 cm. Forrige mandag rullet han rundt for første gang fra rygg til mage, fikk det til og med på film[:D] idag så jeg at han tok tak i leken som henger foran vippestolen og puttet det i munnen, (med vilje) flinke gutten min
må bare skryte litt, syns han er så flink[:D] vi koser oss masse og håper dere andre gjør det også. I to dager nå har han hatt 4 måltider for dagen og jeg gir han kun mm, må være bra den melken min tenker jeg.... Deilig med rutiner. Vel det var nok skryt fra meg i denne omgang, nå får jeg oppdatere meg på dere andre. God kveld[:D]
må bare skryte litt, syns han er så flink[:D] vi koser oss masse og håper dere andre gjør det også. I to dager nå har han hatt 4 måltider for dagen og jeg gir han kun mm, må være bra den melken min tenker jeg.... Deilig med rutiner. Vel det var nok skryt fra meg i denne omgang, nå får jeg oppdatere meg på dere andre. God kveld[:D]