oppdatering herfra

Stubben

Forelsket i forumet
Heisann!
Nå er det lenge siden jeg har vært her inne gitt... Har flytta ut av huset denne uka, mellomlander hos min onkel frem til jeg får leiligheta mi den 1.desember.
Alt funker veldig greit egentlig. Snuppa tar det også veldig bra, selv om det er litt bustete rundt henne nå. Pappa`n hennes og jeg samarbeider faktisk bedre nå enn vi gjorde før...
Nå gleder jeg meg bare utrolig masse til å komme inn i mitt eget, det er ikke noe all right å bo oppa andre.

Alt i alt er det bra her nå. leverer nøkkelen til huset i morgen. [:)]

du kjeder deg iallefall ikke om dagen[8D]
flytting er en skikkelig sjau[&:]
høres ut som dere har det veldig greit da, oppi hele sjauen - Godt å høre[:)]

ORIGINAL: pupple

du kjeder deg iallefall ikke om dagen[8D]
flytting er en skikkelig sjau[&:]
høres ut som dere har det veldig greit da, oppi hele sjauen - Godt å høre[:)]

Som om jeg skulle sagt det selv![:D]

Kjekt å høre fra deg.[:)]
Er litt travelt å "bo opp på andre" ja. Har selv gjort det en gang[8|]
Det blir nok spennende å komme i ny leilighet. Det er jo enda lenge å vente, håper ukene går raskt fremover. [:)]
Blir nok litt styr for lillemora, men det er jo ikke så lenge til dere flytter inn i den nye leiligheten. Godt at dere får flytte inn i begynnelsen av desember, så får dere litt tid på dere før jul...Må dere pusse opp noe eller?

Jeg er glad jeg er ferdig med huset nå, ser bare fremover til vi får leiligheta. Jeg skal ikke pusse opp noe, ble bygd i 2006, så det er ganske så nytt. [:D]
Snuppa har forsåvidt slått seg til ro hos onkel også, men gud bedre så lite gunstig dette er... føler meg litt husløs om dagen. Håper ukene flyr avgårde! [;)]

Back
Topp