oppdatering fra UL

tigergirl

Forumet er livet
Hei!!!

Sitter nå i sofaen med bilde av vårt barn, er 9 uker i morgen, bein og armer er under utvikling, kunne se den sprelle med armene, så hjerte dunke, alt var bare helt skjønt og i finneste orden:) Termin er 10 februar:) Skal få ordnet tickeren min litt senere den har vært feil hele tiden, fordi at etter mine beregninger hadde jeg rett at i morgen er uke 9. Nå er det 99% for at det går bra, og det gjør det:):):):)

Endelig etter 2 år og 10 mnd ble det "skikkelig" bekreftet at det er vår tur:)

Ikveld skal mamma og pappa få vite det... og når svigers kommer hjem på onsdag får de vite det... men skal ikke si noe på jobben, har jo bre 4 dager igjen så fri i en hel mnd :):):):)

Er så lykkelig, vet ikke om jeg skal grine eller hoppe, men den lille i magen er sulten så sitter å spiser lunsj kaker og sjokkomelk. Er så glad at jeg sier jippi jippi jippi jippi jippi jippi jipppi gange evigheten.

Så utrolig bra!! Kjempe glad på dine vegne [:D] nå kan du bare slappe av og nyte svangerskapet.

Så bra! en herlig opplevelse! [:D]

Så utrolig herlig tigergirl. Kjenner jeg blir skikkelig rørt. hehe. Godt og høre alt stod bra til med den lille i magen vi ligger likt. jeg ble flyttet 5 dager frem så du har termin dagen før meg [:D]Fikk du høre hjerte slagene og?

Hei!

Nei hun hadde ikke slik med lyd på , men vi så hjerte tydlig å så la hun på farge der som hjertet var... var så deilig:) Skjønt at alt er bra med knøttet ditt og:)

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa endelig deres tur[:D][:D][:D] Og går du 6dagar over termin, føder du på ein flott dag altso[:D][:D]

ORIGINAL: Svartengel

Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa endelig deres tur[:D][:D][:D] Og går du 6dagar over termin, føder du på ein flott dag altso[:D][:D]

hehehe fikk du mdl? som jeg sendte....

Ååå såååå kjekt.
Æ synes det e heilt fantastisk d som skjer i oss nu[:)]

ORIGINAL: tigergirl

Hei!

Nei hun hadde ikke slik med lyd på , men vi så hjerte tydlig å så la hun på farge der som hjertet var... var så deilig:) Skjønt at alt er bra med knøttet ditt og:)
Apparatet hun jeg var hos trykket bare på en knapp så hørte vi ordentlig hjerteslag. Den vakreste lyden jeg har hørt [:D]

ORIGINAL: Bina

Hei!

Apparatet hun jeg var hos trykket bare på en knapp så hørte vi ordentlig hjerteslag. Den vakreste lyden jeg har hørt [:D]

Det kan jeg tenke meg:) jeg måtte le litt da hun presset på magen da begynte den lille å sprelle med de bitte bitte små armene... heheh  

Så herlig [:)][:D] Kjempeglad for at alt så bra ut og at det endelig er deres tur [:)]
Nyt svangerskapet fremover, nå som du har sett at lille har det bra [:)]

Mms? Eg kan ikkje motta MMS[:(][:(] Men eg tenkte at det nok var deg. Sende bilde på mail??

Mms? Eg kan ikkje motta MMS[:(][:(] Men eg tenkte at det nok var deg. Sende bilde på mail??
'

hva gammel mobil har du da? heheh ja jeg sende bilde av babyen .... kan sende til deg i løpet av uken ,skal ha med en middags lur nå......

Woohoo, herlig herlig [:D][:D][:D]

'

hva gammel mobil har du da? heheh ja jeg sende bilde av babyen .... kan sende til deg i løpet av uken ,skal ha med en middags lur nå......

Nei er ny, men har valgt vekk alt slikt nymotens greier. Eg kan ringa og senda sms. Eg skal legge meg litt også, Malin har nett sovna og eg er stuptrøtt... Glede meg til å få bilete[:D]

så koselig da!!
så klart skal det gå bra denne gangen :)

Ble virkelig glad på deres vegne nå. Så hyggelig nyhet å få på en mandag. Håper du får et fortsatt godt sv.skap [:D]

Så FANTSTISK!!!!! Dette unner jeg dere virkelig!![:D]

Kan tenke meg at det blir kjekt å fortelle det nå ja!!

Kos deg og nyt svangerskapet videre nå, snuppa!! Tenk på det fantastiske som skjer inni deg!![:)]

såååå gøøøy... kjempe glad på dine vegne...[:)]

ORIGINAL: Rafi

Så utrolig bra!! Kjempe glad på dine vegne [:D] nå kan du bare slappe av og nyte svangerskapet.

Back
Topp