oppdatering fra ul i går

lilly28

Glad i forumet
Da ble jeg litt klokere...
Ting hadde skjedd siden sist[:D][:D] Som sagt,så kunne jeg bare se en liten prikk for en uke siden,men i går fikk jeg se et hulerom i livmora[:D][:D][:D] Men pga lit dårlig og gammelt utstyr på sykehuset,så klarte vi ikke å se noe inni fostersekken[&:] Men det var stor forskjell fra forrige gang[:D][:D][:D] så ting vokser inni meg[:D][:D] så glad[:)]
Fostersekken var 0,8 cm og hun anslo at jeg var ca fem uker på vei[:D] så da stemmer det rimelig godt med det bv har regnet ut her inne...så da satser jeg på at jeg er 5+3 i dag[:)]
Skal tilbake på ny ul om tre uker,jeg ville ikke noe før,siden man ikke ser så mye mer etter bare en uke eller to,så da forventer jeg å se et bankende hjerte neste gang[:D][:D] da er jeg jo over 8 uker[:D][:D]

Så glad så glad[:D][:D]

SÅ BRA!!! Da får du sikkert se det lille hjerte banke om 3 uker[:D]
Gratulerer[:D][:D][:D]

så bra da[:D] Nå kan du gå inn i påskal med en god følelse i magen[:D]

5+3 uker og en fostersekk på 0,8cm høres jo helt rett ut ja[:)] jeg var 5+5 og fostersekken var 0,9cm[;)]

Tusen takk ;) må si det var fristende å si ja takk til ny ul om en uke,men var sterk å sa jeg kunne vente i tre uker[:D]
Kan jo ikke renne ned sykehuset hver uke i ni mnd heller[:D][:D][:D]

godt å høre jeg er ved normalen da;)
ORIGINAL: klioii

så bra da[:D] Nå kan du gå inn i påskal med en god følelse i magen[:D]

5+3 uker og en fostersekk på 0,8cm høres jo helt rett ut ja[:)] jeg var 5+5 og fostersekken var 0,9cm[;)]

Så bra[:D]
Ha en super påske:D

ORIGINAL: *I have a dream*

Så bra[:D]
Ha en super påske:D

Herlig, herlig [:D]

Må ha vært fantastisk å se at det er action der nede[:D]

Tusen takk alle sammen, og god påske til dere også[:D]

ORIGINAL: glamaria

SÅ BRA!!! Da får du sikkert se det lille hjerte banke om 3 uker[:D]
Gratulerer[:D][:D][:D]

Signerer denne [;)] Håper du får en flott påske med den lille spira di[:D]