Oppdatering fra Tyrkia!

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Første dagen jeg var her ble jeg matforgifta!!! Andre dagen gikk med til diare og oppkast. Lå kun i senga og reiste meg kun for å nå doen. Gubben og småen vår var ute mye av dagen. Når kvelden kom begynte småen å kaste opp også, da var det ikke snakk om noe annet enn sykehuset next.

På sykehuset fikk vi tatt blodprøver. Jeg hadde masse bakterier i meg, mens småen hadde minimalt, han kastet bare opp 3 ganger. Jeg fikk væske intravanøst, antibiotika og noe paracet. Småen fikk noe mage-bindene greier.

Dagen etterpå var vi friske og fine begge to, men matlysten har vært minimal frem til idag (dag 5). Endelig turte jeg å bestille meg en middag. Småen har heldigvis hatt matlyst og småspist gjennom hele dagen hele tiden. Når det gjelder mageboeren så har jeg vært veldig redd, for etter matforgiftninga så kjente jeg null liv (dag 2). Dag 3 kjentes det bare ut som luft i magen (små bobler) og jeg lurte veldig på om jeg skulle ta meg en ny tur på sykehuset. Dag 4 var mageboer kjempe aktiv, sparket som bare søren hele dagen. Og idag virker det som om han ble sliten fra igår, men sparkene har vært klare og tydelige, bare ikke gjennom hele dagen :)

Sånn kan det gå! Ellers koser vi oss masse, blitt vandt til varmen. Sjøen er ufattelig deilig. Småen elsker å sette deg i vannkanten når bølgene kommer. Vi har både tante og onkel og foreldrene til gubben her, så idag skal vi få barnevakt om ca 30 min.
Da skal jeg og gubben min ut å gå og handle for oss selv. Det skal bli deilig! :)

Jeg har veldig dårlig nett her, så det er vanskelig å laste andre tråder. Hvordan går det med dere? Hva skjer? Oppdatering please! :D

så kjedelig med matforgiftning!! og særlig når du ikke kjenner noe til nurket :( rakk å bli redd på dine vegne her før jeg leste om kjempeaktivitet dagen etter :) phu . Skummelt med matforgiftning, men antibiotika skal jo fikse det greit :)

Æsj da :/ håper dere koser dere og er friske resten av tiden :) vi reiser om en uke :) blir nesten litt redd for å bli syk nå! :/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Off! Dere var skikkelig uheldige! Håper resten av ferien går knirkefritt :)

Uff så kjedelig :(
Kos dere videre i ferien :)

Uff da :( Husket dere vaksiner før dere dro? Litt usikker på om du kunne ta da :(

Men dere får kose dere MASSE nå da og vær obs på hva dere spiser :)

Godt det ble en mer livlig krabbat tilslutt. De har gjerne det med å bli rolige ved sykdommer :)

Æsj da :/ håper dere koser dere og er friske resten av tiden :) vi reiser om en uke :) blir nesten litt redd for å bli syk nå! :/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Bare pass på at alt kjøtt skal være stekt, ikke spis noe som helst kjøtt som er kokt, eller som bli varmet opp igjen. Har fått med meg at man skal være litt obs på ris også. Gå der som lokalbefolkningen sitter å spiser, der er det trygt! :) egg må være skikkelig stekt eller hardkokt! Og ikke drikk vann fra springen, ellers går det greit :D

Uff da :( Husket dere vaksiner før dere dro? Litt usikker på om du kunne ta da :(

Men dere får kose dere MASSE nå da og vær obs på hva dere spiser :)

Godt det ble en mer livlig krabbat tilslutt. De har gjerne det med å bli rolige ved sykdommer :)
Jeg kunne ikke ta vaksine, men de jeg kunne få hadde jeg fra før av, samme gjaldt gubben :) Men småen fikk en vaksine før vi dro ja :D

Last edited:
Høyres kjedeli ut me magesjuka! Vertfall i utlandet! :/ føle me deg på den!!..:) Håpa dåke sleppe meir av da no då!:) e jo sol so ska sleikast og kroppa so ska badast!! ;) funne nåke kjekke gravidekle då? Eller vore på besøk hos vår kjære, preggy tatovør? ;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Høyres kjedeli ut me magesjuka! Vertfall i utlandet! :/ føle me deg på den!!..:) Håpa dåke sleppe meir av da no då!:) e jo sol so ska sleikast og kroppa so ska badast!! ;) funne nåke kjekke gravidekle då? Eller vore på besøk hos vår kjære, preggy tatovør? ;)

Ikke funnet noen amme-bh'er eller andre gravid-klær enda nei :p Men masse annet fint tøy som passer seg, hehe :D
Jada, hun har jeg vært på besøk hos, skal snart avtale en tid h or vi skal gå ut å se litt på baby og mammaklær :)

Ikke funnet noen amme-bh'er eller andre gravid-klær enda nei :p Men masse annet fint tøy som passer seg, hehe :D
Jada, hun har jeg vært på besøk hos, skal snart avtale en tid h or vi skal gå ut å se litt på baby og mammaklær :)

Heh.. Ja, men andre kle funke no da og! ;) Shopping e aldri feil!;)
So kjekt då!:) helsa og kosa dåke!;)

Back
Topp