Oppdatering fra tidlig ultralyd

ingerh90

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Skrev tidligere at jeg var så bekymret da jeg hadde hatt litt brunt blod..var på ultralyd i dag,og der var et bankende hjerte :D men han så en blodsamling (trur jeg det hette..hvertfall at han kunne se at jeg hadde blødd)så han sa han ikke kunne garantere at det gikk bra eller ikke (Men det sa han kanskje forde jeg også var tidlig på vei?) så et bankende hjerte så slår meg til ro med det. Men i tillegg hadde jeg en stor cyste på eggstokken. Noen som har vært borti dette? Skal til ultralyd igjen om to uker for å følge dette opp..

Flott at de så bankende hjerte. Gruer meg til jeg skal på ul for er så redd jeg ikke ser noe hjerte da!

Så godt det er å se ett bankende hjerte! Jeg gleder og gruer meg litt til torsdag selv, det hadde jo vært litt sjokk dersom det ikke var noe liksom! Cyster på eggstokken tror jeg er veldig vanlig :)

Det går nok kjempe bra! Masse lykke til når du skal :) er det lenge til du skal eller?
Jeg skal igjen om to uker og er nok like redd igjen da.selv om jeg såg et bankende hjerte er jeg likevell redd det skal gå dårlig(siden jeg hadde en blodansamling..) jeg kjenner jeg er så redd i dette svangerskapet enn de to andre. Forrige gang fikk jeg tvillingjenter og ho ene har en alvorlig og sjelden lungesykdom.(ble oppdaget etter fødselen) kjenner jeg er mye mer bekymret for at noe er galt nå også..(men det skal ikke være arvelig..) Men bekymrer meg veldig.redd for å miste og redd at noe er galt..

Ja trur også cyster på eggstokken e ganske vanlig.. Den var veldig stor..om den sprekker er det farlig for lille spira da ?

Det går nok kjempe bra! Masse lykke til når du skal :) er det lenge til du skal eller?
Jeg skal igjen om to uker og er nok like redd igjen da.selv om jeg såg et bankende hjerte er jeg likevell redd det skal gå dårlig(siden jeg hadde en blodansamling..) jeg kjenner jeg er så redd i dette svangerskapet enn de to andre. Forrige gang fikk jeg tvillingjenter og ho ene har en alvorlig og sjelden lungesykdom.(ble oppdaget etter fødselen) kjenner jeg er mye mer bekymret for at noe er galt nå også..(men det skal ikke være arvelig..) Men bekymrer meg veldig.redd for å miste og redd at noe er galt..
2/7, er 8 uker da, vil bare se at alt går bra. Kommer sikkert til å stresse på meg svangerskapsforgiftning denne gangen å. Har hatt en lang vei for å bli gravid

Så utrolig kjekt og høre at du så et lite hjerte :-) Var det jeg hadde håpet på. Nå synes jeg du skal senke skuldrene og slappe av de neste 2 ukene. Begynner du og blø igjen, ringer du legen med en gang så får du ny UL. Og husk, brunt blod er ikke like farlig som ferskt!

Jeg har trua på at dette går veien <3 Ønsker deg og spiren ei strålende helg :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp