Oppdatering fra svangerskapet - fyll inn :)

Termin: 31 desember
På vei: 33+4
Igjen til termin: 6 uker og 5 dager
Kjønn: Gutt
Utålmodig: kanskje litt ja:)
Hodet ned: ja, men har ikke festet seg

Aktivitet innenifra: ikke så mye spark, heller mer snuing, kjennes ut som han synes det er trangt;)

Bestemt navn: tror det:) men litt usikkre fortsatt
Vektøkning: +15 :(
Barnerom ferdig: nærmer seg
Alle innkjøp ferdig: så og si... mangler litt hygiene produkter og litt små ting
Mangler av utstyr: -
Strekkmerker: er noen små som har meldt sin ankomst. Håper ikke de tar med seg mange venner :S

Melk i brystene: ser ikke slik ut nei
Om fødselen: har egentlig gledet meg litt til fødselen, men i det siste har nervene kommet litt mer frem.. 

Plager: Bekkenproblem, en litt forstørret nyre som kan utvikle seg til hydronefrose, litt halsbrann, leggkrampe på natt, lite søvn

Oppegående: både og... etter at jeg begynte med nyreproblem på mandag, så har jeg ikke vært så veldig aktiv pga smerter. Tar en dag om gangen. 

Sulten: Spiser normalt, av og til har jeg lyst på ALT ;)

Dilla på: isbiter/isvann
Sliten: ja... mangel på søvn pga smerter 
Høygravid: Nærmer seg

Humør: svinger veldig!!! 

Sykehusbagen: tenker på den, men ikke så mye mer en det

Termin: 15.januar
På vei: 31+4

Igjen til termin: 61

Kjønn: Jente

Utålmodig: Egentlig ikke! Storkoser meg som gravid! :)

Hodet ned: Ja

Aktivitet innenifra: Veldig mye aktivitet! Like morsomt og fascinerende hver gang! :)
Bestemt navn: Blir nok en baby Sophia <3

Vektøkning: 11 kg

Barnerom ferdig: Ja! :)

Alle innkjøp ferdig: Har det aller meste som man trenger. TFK Joggster twist vogn, maxi cosi bilstol, sprinkelseng, stellebord, vugge, vippestol, vognpose, klær, ammepute...

Mangler av utstyr: Dyne, sprinkelbeskytter, bæremeis (ingen hast), diverse hygieneartikler, ulltøy, pysj

Strekkmerker: INGEN! Halleluja!
Melk i brystene: Råmelk som kommer når man klemmer på brystvorta.

Om fødselen: Gleder meg på et litt merkelig vis. Er veldig spent på hva det er alle snakker om, hvor vondt det er, osv. Men gleder meg aller mest til å sette min lille prinsesse til verden.

Plager:
Halsbrann..
Oppegående: Føler meg i toppform, lett i kroppen og til sinns. Lykkelig jente for tiden :)

Sulten:
Kjenner jeg trenger noe å bite i litt oftere nå.

Dilla på: Har ikke fått noen cravings, heller avsmak på ting jeg tidligere var veldig gla i. F.eks egg, kylling, bacon, grillmat...
Sliten: Er mer trøtt nå enn til vanlig, men unner meg middagsdupper og tidlige kvelder.

Høygravid: Det er jeg 06.desember

Humør: Er veldig gla og lykkelig, men HORMONELL! Hoho. Gråter for ingenting ;)

Sykehusbagen: Pakkes etter nyttår :)

Back
Topp