Kom over denne listen på en blogg jeg var innom. Jeg var da frekk nok til å kopiere den, og poste den på min blogg;
http://www.bodils.blogg.no, men vil dele den med dere også:) Det er jo morsomt å lese andres svar;)
Termin: 18. januar
På vei: 30+3
Igjen til termin: 69
Kjønn: Jente
Utålmodig: Begynner å bli ja:)
Hodet ned: Hun har ligget med hodet ned i over en mnd, men ikke fått bekreftet at hun har festet seg.
Aktivitet innenifra: Det merkes at hun blir større og sterkere, men er ikke veldig mye aktivitet der innenifra egentlig...
Bestemt navn: Ja, Mathilde
Vektøkning: +8?
Barnerom ferdig:
Nei, rullgardinen står i sin pakke, uåpnet. Den skal henges opp. Men så
skal hun ikke bruke rommet med det første siden hun skal sove inne hos oss, og der er alt klart!
Alle innkjøp ferdig: Emmaljunga Egde Duo i fargen Pro Forest, voksipose, klær, stellekommode, springeseng, vippestol, vugge, babygym, badebalje, stelleveske, klær i str.50-92, pynte pute og annet pynt til rommet, klesskap, tripp-trapp stol, pute til tripp-trapp stol, diverse skåler, kopper og bestikk, leker, stellepute, håndkle med hette, babysovepose, ammepute, helseteppe og andre tepper, gaskluter og andre kluter, krabbetebbe, smokker, smekke og sengesett.
Mangler av utstyr: Trenger bilstol, på tide å kjøpe det synes jeg. Kom med forslag;) Dunpose til bilstolen, lekegrind, bilstol og bleiebøtte
Strekkmerker: Ingen endringer i eksisterende strekkmerker.
Melk i brystene: Råmelk som kommer når man klemmer på brystvorta.
Om fødselen: Tenker mer og mer på smertene fødselen fører med seg, og om ammingen går greit.
Plager: Bekkenløsning
Oppegående: Ja, bekkenet sørger for at jeg stort sett sitter eller ligger store deler av dagen.
Sulten: Spiser normalt
Dilla på: Ikke dilla på noe, men vann og kinamat er en favoritt:)
Sliten: Ja, er sliten og lei av å ha kranglete bekken.
Høygravid: Ikke riktig enda...om 19 dager:)
Humør: Greit, men preges nok av at jeg er både sliten og lei.
Sykehusbagen:Hvor er den? På loftet enda:p venter til jula er over:)