Oppdatering fra oss

Tungt å læse.. [&o]

Men så bra at han faktisk har det fint tross sykdommen [:)]

Dette var ufattelig trist å lese - så urettferdig verden kan være!! [:(]
Du virker som en fantastisk mamma, tapper og sterk! Nyt dagene dere har sammen, skap mange fantastiske minner, knips bilder og gjør som dere gjør!
Ta vare på dere selv oppi det hele!

Vet ikke hva jeg skal si - må være en ubeskrivelig vanskelig og vond situasjon.
Ønsker lille tapre Mikkel og dere alt godt i verden!!
GODE KLEMMER

ORIGINAL: *Wenche*

ORIGINAL: Lena Levegg

**sniker litt**
Det er utrolig hvor vondt dette er å lese da..[:(][:(]  når man får dette på avstand ble det plutselig virkeligheten. Og som du sier, det
er noe helt annet når man står oppi det!! Dere er verdens flinkeste, tøffeste og mest tålmodige foreldre

Takk Lena. Vi hadde ikke klart det uten deg - det skal du vite - du betyr mye for oss!!!

ikke få MEG til å bli sippete nå da, jeg er jo den tøffe her [8D]

ORIGINAL: Leno

Du virker som en fantastisk mamma, tapper og sterk! Nyt dagene dere har sammen, skap mange fantastiske minner, knips bilder og gjør som dere gjør!

GODE KLEMMER

Signerer her

ORIGINAL: Sjasmin

ORIGINAL: Leno

GODE KLEMMER

Signerer her

herregud så forferdelig[&o][&o][&o] godt å høre at dere har ett godt støtteapparat rundt dere

Har prøvd å svart på dette flere ganger nå, har rett og slett ikke ord, bare tårer. Det er så urettferdig.. Sender over en stusselig klem[:(]

uff.. leste denne på mobilen tidligere og jeg satt bare å gråt. dette var utrolig trist[:(] forferdelig at noen må gå igjennom noe sånt. du virker som en utrolig sterk og flott mamma!
ønsker dere alt godt!! *klemmer*

Back
Topp