Oppdatering fra meg

Fearless..

Forumet er livet
forteller i korte trekk så det ikke skal bli så masse lesing[:D]
Som mange sikkert har fått med seg har jeg blødd siden 3 mars. Har hatt små blødninger hele tiden, hver dag. Har vært på 7 ul, den siste idag.
Hjerte på den lille slår, og h*n vokser fint. Er etter siste måling av lege på ul idag 9+1, og 8+5 etter min egen utregning. (Siste mens var 17.01)
Legene var i begynnelsen veldig kritiske, og trodde dette villle gå galt iom jeg hadde mye blødninger og veldig dårlig hcg stigning.
På Ul på tirsdag fikk jeg en ny lege som sa at alt så kjempe bra ut, det at hcg ikke dobler seg annenhver dag, er faktisk normalt. det er bare i 1/3 av alle sv.skap det dobler seg hver dag, hos mange tar det 3 og fire dager for å få dobling mens andre ligger på et lavt hcgnivå hele tiden.
Blødningene mente han kunne komme av enten alle de blodfortynnende medisinene mine sammen med en lettblødelig/svak livmorhals.
( opererte en god del av livmorhalsen for en stund siden pga alvorlig celleforandring)
Ellers kunne blødningene komme av en eller annnen feil på spiren, som gjorde at kroppen prøvde å kvitte seg med det, men medisinene gjorde at den ikke klarte det.
Fikk time for grundig sjekk av dette når jeg kommer til uke 12. Han trodde egentlig ikke det var det, men måtte informere meg om muligheten.
Fikk igår kveld en kjempe fossblødning, det bare rannt.. Var på ul igjen idag, og alt var fortsatt bra med spiren og nå er det slutta å blø.
Så legen sa idag at han trodde snart vi kunne senke skuldrene og tro på at dette vil gå bra. Må fortsatt ta det veldig med ro, men klarer å håpe litt nå[:)][:)][:)]

Så da tror jeg at jeg skal ta sjangsen på å bli mer aktiv her inne, og prøve å begynne å tenke at jeg er gravid. Har prøvd å fortrenge det litt i det siste..
Kjempehappy er jeg iallefall nå, og krysser fingrene så hardt jeg kan for at lille spire skal klare seg[:)]

Jepp[:D]
Grattis med overstått 12 uker. mystery[:)]

ORIGINAL: **Mystery**

[:)][:)][:)]dette skal gå bra[:)][:)][:)]

signerer[:)]

herregud så fælt, men godt å høre at den lille har det bra. Du får bare ta det med ro, tenkt mye på deg.. Lykke til og ta en dag av gangen, gled deg, dette skal gå bra[:)]. Glad for at du blir tatt vare på og fulgt opp [:)]

ORIGINAL: eksosrypa

herregud så fælt, men godt å høre at den lille har det bra. Du får bare ta det med ro, tenkt mye på deg.. Lykke til og ta en dag av gangen, gled deg, dette skal gå bra[:)]. Glad for at du blir tatt vare på og fulgt opp [:)]

Så bra at det ser ut til å gå bra! Må være stressende for dere, håper du slutter å blø snart!

ORIGINAL: *overrasket*

Så godt å høre fra deg[:)]

krysser fingrene for at det kommer til å gå kjempebra[:)]

sign [:D]

Back
Topp