Oppdatering fra meg

*Bobbo*

Forumet er livet
Hei alle sammen.

Nå har jeg kommet hjem etter den andre timen min på Aleris.
Den innv.ul m/saltvann var litt ubehagelig. Men det gikk fort over.
Legen fant ingen ting som kunne tilsi at jeg ikke skulle bli gravid. [:)][:)][:)]

Så til den enda bedre nyheten.

Jeg begynner på nesespray allerede til lørdag (15/11). Nå er jeg igang igjen.
Er såååååååååååååå glad. [:)][:)][:)]

Skal til kontroll 2.des og da begynner jeg nok på sprøyter 3.des. Jippi. [:)][:)][:)]
Blir uttak og innsetting i uke 51.

Krysser alt som krysses. [:)][:)][:)]

ORIGINAL: *snuppis*

Jippi jippi!!!!!!!
Jeg er så glad på dine vegne[:D]

Krysser fingrene for verdens beste nyttårsgave!!!!!!!!!!

Sees etterpå[;)]

Takk vennen. [:)][:)][:)] Er såååååååååå glad selv.
Sees etterpå. Stor klem.

Åååååå så utrulig bra *Bobbo*[:)]

Då håpe eg at du får ein skikkelig pangstart på det nye året[:D][:D][:D]

Så bra Bobbo, nå ble jeg kjempe glad!!!![:D]

Da blir vi jo rugere en stund sammen også...

Dette skal bare enda bra snuppa!

ooohhhh, så kjempe flott [:D] Kan jeg spørre om du gjør dette privat nå? Hvor mye koster forsøkene da?

ORIGINAL: fano

ooohhhh, så kjempe flott [:D] Kan jeg spørre om du gjør dette privat nå? Hvor mye koster forsøkene da?

Vi har gått privat nå. På Aleris, Oslo.
Vi har valgt en pakke på 3 forsøk. Pakka koster 51.000,-.
Så kommer medisinene i tillegg.

ORIGINAL: Cici03

ååå dette var gode nyheter *Bobbo*!! Skjønner du er utrolig glad nå! Jeg begynner å spraye 5 dager etter deg, jeg også har uttak i uke 51 :)

Krysser fingre og tær for oss alle her inne og håper vi alle får flotte "jul- og nyttårsgaver"!! 2009 blir babyboom året!! (håper jeg i allefall) [;)]

Da blir vi rugere sammen da. [;)] Koselig. [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Hei alle sammen.

Nå har jeg kommet hjem etter den andre timen min på Aleris.
Den innv.ul m/saltvann var litt ubehagelig. Men det gikk fort over.
Legen fant ingen ting som kunne tilsi at jeg ikke skulle bli gravid. [:)][:)][:)]

Så til den enda bedre nyheten.

Jeg begynner på nesespray allerede til lørdag (15/11). Nå er jeg igang igjen.
Er såååååååååååååå glad. [:)][:)][:)]

Skal til kontroll 2.des og da begynner jeg nok på sprøyter 3.des. Jippi. [:)][:)][:)]
Blir uttak og innsetting i uke 51.

Krysser alt som krysses. [:)][:)][:)]

åååå så flott[:D] endelig får du begynne[:D]

ja, jett om eg skal krysse alt eg har for deg[:D]

Åååh, så bra! Masse lykke til videre * Bobbo *[:D]

Dette er jo sååå spennande snuppo![:D][:D] Håpe som eg også skreiv på sms tidlegare; av heila mitt hjerta at det skal bli vår tur no!![:)][:)][:)]

Gleer meg til å følgja deg på veien!![:D][:D] Forhåpentligvis over i samme terminforum!![;)][:D]

HURRA HURRA HURRA Jeg har så troen på at dere får det til nå!! Så utrolig bra at du får ett forsøk før jul!! Det skal bli verdens beste nyttårsgave!! Jeg ble så glad nå på dine vegne jeg. JIPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!

wææææææ, og medisinene er de samme som vi kjøper nå? det vil koste ca 12-15000 pr forsøk? Kjære tid, det var da veldig dyrt [&o]

ORIGINAL: Ivara

Åh! Dette var gode nyheter *Bobbo* [:)]

Lykke til med oppstart, håper  på en kjempegod nyttårsfeiring for dere i år [;)]

ORIGINAL: fano

wææææææ, og medisinene er de samme som vi kjøper nå? det vil koste ca 12-15000 pr forsøk? Kjære tid, det var da veldig dyrt [&o]

Ja, er mye penger.
Vet ikke hvor mye det blir for medisiner ennå, er jo ikke sikkert det blir så mye nå.
Siden de vet godt hva jeg har brukt før. [;)]

Dette her var skikkelig god nyheter og at du kan starte opp så fort var jo bare helt genialt da, med positiv test før nyttårsfesten håpe jeg.
I allefall lykke til, håper at det klaffer for deg denne gangen, det fortjener du[:)]

Back
Topp