Oppdatering fra meg..

Jeg spurte ikke etter tall. Men om jeg hadde vært 7 uker burde de funnet hjerte slag?
Jeg fikk se hjerteslag på Hausken når jeg var 7+1 nå på torsdag..
Skulle jo tro de burde sett det ja...
Ikke det at jeg er noen ekspert akkurat..
Huff.. føler med deg! Får håpe det går bra!

Jeg fikk se hjerteslag på Hausken når jeg var 7+1 nå på torsdag..
Skulle jo tro de burde sett det ja...
Ikke det at jeg er noen ekspert akkurat..
Huff.. føler med deg! Får håpe det går bra!
Å så herlig ❤
Vi hadde egentlig time på Hausken på fredag. Men vi avbestille.
Jeg ramlet ned noen trappe trinn for noen uker siden. Å det kan stemme med uke 5 om det sluttet å vokse da. Tenk om det gjore til at det sluttet og vokse?
Men jeg har jo gravid symptomer enda. Kjenner det er små murringer og kvalm er jeg jo. Så tenker det er håp enda. ❤

Ja og jeg ramlet jo ikke på magen heller. Så regner med det ikke var det. Bare hode mitt så tenker i alle scenarier om dagen. Håper også uken går fort!! Er sykemeldt så håper virkelig jeg ikke blir liggende kvalm. Da går tide så seint.

Jeg er også sykemeldt! Jeg ligger i sengen/på sofaen hele dagen. Klarer ingenting pga ekstrem kvalme :(
Så får håpe vi blir kvitt det begge to! :)

Føler med deg ❤ idag har det faktisk ikke vært så ille. Men jeg har fått sovet lenge og slappet godt av idag. Spent på morgendagen. Da kommer jentungen fra pappen. Skal være en uke. Blir så fort sliten når jeg har henne her

Ja og jeg ramlet jo ikke på magen heller. Så regner med det ikke var det. Bare hode mitt så tenker i alle scenarier om dagen. Håper også uken går fort!! Er sykemeldt så håper virkelig jeg ikke blir liggende kvalm. Da går tide så seint.

Må bare si at jeg tryna skikkelig i ei trapp sist jeg var gravid, men var så tidlig at jeg ikke visste det enda! Det gjorde ingenting for fosteret. Det klarte seg riktignok ikke, men det var først mange uker seinere ;)

Krysser fingrene for at du ser et bankene hjerte om en uke:) må jo være positivt at du enda har gravidsymtomer

Back
Topp