Oppdatering fra meg

Uff, da skal ikke jeg klage, god bedring!

Takk dere ❤️:)

Har tatt innvendig UL her på sykehuset. Hjertet banker, og termin stemmer foreløpig. 8+5 og det er kun èn baby :p Helt utrolig at babyen har det sååå bra og koser seg der inne når jeg er så dårlig :o Håper jeg kommer meg tidligere enn uke 21-22 som de to andre svangerskapene mine :(

Så bra at alt står bra til med lillegull, også håper jeg de finner en god måte å hjelpe deg på, en jeg kjenner fant legene "mirakelkuren" for tredje gangen

Så flott at alt ser bra ut der inne :-) Du må føle deg helt forferdelig stakkars, men godt du er i gode hender. Håper du blir bedre snart.

Huff, høres skikkelig ille ut! God bedring, håper du raskt er tilbake på beina❤

Uff, dette bringer tilbake vonde minner :( god bedring, og håper at væskebehandling hjelper! <3

Så flott at du blir passet godt på :Heartred God bedring:happy:

Masse god bedring! Håper du føler deg bedre etterhvert <3

Uff da :( Hvor langt er du på vei? Føler du deg bedre med litt væske og kvalmestillende intravenøst?

Takk :)

Er 9+5. Har vært innlagt siden lørdag. Og merket stor bedring allerede de første dagene. Nå er jeg så heldig at jeg føler ikke behov får kvalmestillende :) Føler at vi fikk snudd den værste kvalmen med intravenøst og at jeg greide å spise igjenn. Når jeg var hjemme klarte jeg ikke spise. Var så redd får å spy maten opp igjen, da det gjorde veldig vondt. Merker kroppen er sliten etter 3 uker med mye oppkast og minimalt med næring. Men er gla jeg er bedre.
Håper du raskt blir bedre :)

Er 9+5. Har vært innlagt siden lørdag. Og merket stor bedring allerede de første dagene. Nå er jeg så heldig at jeg føler ikke behov får kvalmestillende :) Føler at vi fikk snudd den værste kvalmen med intravenøst og at jeg greide å spise igjenn. Når jeg var hjemme klarte jeg ikke spise. Var så redd får å spy maten opp igjen, da det gjorde veldig vondt. Merker kroppen er sliten etter 3 uker med mye oppkast og minimalt med næring. Men er gla jeg er bedre.
Håper du raskt blir bedre :)
Så bra du er bedre :) Hvor lenge må du bli på sykehuset?

Back
Topp