oppdatering fra meg

-Moni-

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jeg har nå vært hos legen og tatt prøver av urinen som viste både blod og bakterier. Fikk sykemelding for i morgen. Må da til lege for å måle hcg nivå. Men jeg kommer til å gå på timen min som jeg har til ul. Da vil jeg få det bekreftet. Blodet har avtatt og i morges var det gått over til brunt og nå ingenting nesten. Så jeg får bare vente å se rett og slett

Ja, ikke noe annet å gjøre enn å vente. Venter selv. Skal måle hcg i morgen selv.

Krysser fingrene og satser på at alt er bar i magen din!

Har du time til UL i morgen? Bra du ikke blør mer da iallefall :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg blødde flere gang i mitt første svangerskap. (Mensen mengde) På det meste varte det i 3-4 dager.
Har ei frisk og sunn lita jente på snart 20 mnd, så Ja det kan absolutt gå bra ;)
Det kan være så mangt, jeg var "meg selv" og var såååå smart og bar kraftforsekker, det resulterte i 3 dagers blødning.
Det kan og være foranliggende morkake som forårsaker blødningene.
Prøv og slapp av så godt du kan ;)

Håper virkelig alt står bra til!

Om d hadde vært en sa hadde du blødd MYE og d hadde ikke stoppet. Så sjansen er stor for at dette går bra

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for deg!

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Om d hadde vært en sa hadde du blødd MYE og d hadde ikke stoppet. Så sjansen er stor for at dette går bra

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Ja jeg vet det. Hadde ma for ca 2 år siden da hadde jeg mistet alle symptomer lenge før det skjedde. Nå er alle symptober der ennå. Så håper og krysser fingre for at dette er en helt uskyldig uvi

Back
Topp