Oppdatering fra meg

siwro

Gift med forumet
Heia..

ja da var ul ferdig for denne gang.
da fikk jeg el sprøyta som jeg måtte sette på sykhuset, meeen egget jeg hadde va så sprekkferdig at, men skulle likavel få elsprøyta, så måtte vi kose i dag....

SÅÅÅÅÅÅÅÅ BLIR DET INSEMINERING I MORRA..... DET BLIR AIH FORSØK, OG ALIKAVEL HAR JEG 2 IVF IGJEN[;)][;)][;)][;)][;)][;)]
hun sa egget satt nøyaktig der det skulle, og det var fint og sprekkferdig så da lurte hun på om vi har jompa i helga å sa vi måtte jompe i dag bare for å være på den sikre sida..

er så glad for at jeg fortsatt har 2 forsøk igjen, men di skal jeg spare til søskenforsøk, for nå skal det gå med aih....

dette var da gode nyheter vil jeg tro[;)][;)][;)] dessuten var di kjempepositive denne gangen også[&:][:)][8|]

åå så spennende da lykke til

[:D][:D][:D]

Ååååååå snuppa, for en kjempenyhet[:D]. Da satser vi på at dette blir å klaffe og du snart har en spire i magen[:)] Krysser alt jeg har[;)]

takk jenter...jeg ble så redd jeg "kasta bort et forsøk" om jeg tok aih...derfor spurte jeg om vi heller ikke bare kunne spare det forsøket til neste gang med bedre egg og alt...så neida jeg har fortsatt 2 igjen..jeg er kjempeletta[;)]

Godt det kunen brukes når det ikek ble flere egg da. Håper det er dette som skal til, og kjempe flott at du ikek mistet et forsøk [:D]

Masse lykke til[:D]

Masse lykke til! [:)]
Blir spennende! [:D]

Nå ble jeg så glad av å lese at du er ved godt mot og i såå godt humør[:)]

Håper virkelig AIH gjør susen, og at du får verdens beste opptur

Så bra at du har to stk forsøk igjen.. Lykke til med sengekosen[:)][:)][:)]

aih er. inseminering[;)] da tar di sædceller fra min kjære å fører det inn til egget..så er det bare å vente på befrukting og festing, for det skal skje denne gang[:)]

ORIGINAL: kosejenta

kva er aih?

gratulerer med gode nyheter iallfall

ORIGINAL: tkn

Ååååååå snuppa, for en kjempenyhet[:D]. Da satser vi på at dette blir å klaffe og du snart har en spire i magen[:)] Krysser alt jeg har[;)]

[:D]

Back
Topp