Oppdatering fra meg

BIBBI3

Forumet er livet
Er kanskje så lenge siden at jeg kanskje er glemt... [8D]

Nådd 32 uker i dag og svangerskapet går forsåvidt bra. Har vært opp i 80% jobb frem t ferien (fra 100% og halv sykmelding tidl), men er nå tilbake i halvt.
Følges nøye opp av sykehuset og takk gudskjelov for det da fastlegen min har blitt sykmeldt og jeg har fått en "udugelig" vikar.. føles ihvertfall som d.
Var på ultralyd for sjekk av morkake som ligger feil i uke 28. Lå fremdeles noe feil, men tyder på at det retter seg.. men pga blødningsfare så fikk jeg strenge restriksjoner på diverse aktiviteter. Ble også målt livmorhals og den var lang og fin. Skal inn igjen om to uker... er spent på det. Har også fått tak i en jordmor (endelig!)som jeg skal til i uke 36. Håper på å få mer ut av den timen.. føler for en prat nå som d nærmer seg.
Selv om jeg er andregangsfødende så er jeg meget nervøs for selve prosessen. Fødte jo for tidlig sist så har liksom ikke fått prøvd dette med å gå skikkelig høygravid.. dessuten har jeg angst for keisersnitt. [:-]

Ellers så føler jeg meg i fin form. Utrolig med bevegelse i magen og jeg gleder meg sånn til hun kommer. På ultralyd sist så estimerte de en fødselsvekt på 3,5 kg.. mer enn nok for min del.[;)]
Har lagt på meg 13 kg til nå, og har aldri vært så tung før.. merker tyngden godt på beina! Heldigvis går d bra m ryggen.
En måned til på jobb så går jeg jammen med ut i permisjon.. hadde nesten glemt hele greie med foreldrepenger, men fikk sendt inn en søknad på mandag. Håper det går fort å behandle selv om det kunne ta opptil tre mnd...[&:]

Så koselig med oppdatering fra deg. Tenker stadig vekk på hvordan det går med deg.
Blir spennende å følge deg videre.
Håper ikke det oppstår noen komplikasjoner fremover, sånn at du kan gå gravid til termin og føde vanlig.

Masse lykketil[:D]

Masse lykke til i vekene framover! [:)]

Så koslig med oppdatering, har tenkt mye på deg!!
Håper den lille holder seg inne i magehulen litt til ja og at formen holder seg.
Masse masse lykke til i alle fall. Godt du endelig får snakke med en jordmor om det som nærmer seg [:)]
Stor klem!

Koslig med oppdatering[:)] Blir godt å få pratet med jm nå snart tenker jeg. Har elv en udugelig legevikar, og det var en drøm å endelig få snakket med en jm. Er noe eget med de.... Masse lykke til med siste innspurt[:)]

Takker jenter.. koselig å være husket å tenkt på. Lite her, men skal prøve å titte innom noe oftere nå som ferien er over. [;)]

ORIGINAL: Kanutten80

Så koselig med oppdatering fra deg. Tenker stadig vekk på hvordan det går med deg.
Blir spennende å følge deg videre.
Håper ikke det oppstår noen komplikasjoner fremover, sånn at du kan gå gravid til termin og føde vanlig.

Masse lykketil[:D]

SIGN denne...

koslig med oppdateringer ja[:D][;)] man tenker jo stadig på alle inne på ass.befr. og hvordan det går[:)] er viktig nå fremover at du først tenker på deg og babyen, og tar hensyn,så får heller jobben komme i annen rekke[:)]

Back
Topp