Oppdatering fra Lykkerus

Det lurer jeg også på? Dagens status?

Hørt noe mer?

venter nr 2 ♥

hun har vært gjennom masse registreringer og tester i dag. så nå venter hun på legens dom. ser ut som hun får reise hjem igjen i dag :)

Da har eg snakka med lege :) får reise heim!! :):):) må holde senga også må eg gå på brykanyl :) men så lenge mini holder seg inne er alt perfekt <3 takk for all støtte damer!! :):) dokke e bare Hærlige!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Så utrolig bra:D
Nå ble jeg skikkelig lettet :) har stresset litt på deres vegne:P
Får håpe mini holder seg på plass og at du kan fortsette svangerskapet ut tiden :D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Kjempegode nyheter! Nå får du bare knipe på! :D

godt å høre at alt er bra <3 nå må du knipe igjen noen uker til :D kose deg.. og rooooe ned :D

Så flott å høre at du får reise hjem igjen, lykke til nå å håper virkelig at babyn vil stanne litt lengre in i magen din :)

Da har eg snakka med lege :) får reise heim!! :):):) må holde senga også må eg gå på brykanyl :) men så lenge mini holder seg inne er alt perfekt <3 takk for all støtte damer!! :):) dokke e bare Hærlige!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Dette må ha vært noen nervepirrende dager for deg!!! Jeg fortsetter å krysse fingrene for deg og babyen i magen ;) god tur hjem!!!

Så godt å se at du får komme hjem og at du fikk beholde lille i magen en stund til. Håper du klarer å slappe av hjemme og la babyen vokse seg stor ;) klem

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg er kjempeglad på dine vegne! Dette må jo ha satt et støkk i deg! Håper du nå benytter sjansen til å ligge langflat på sofaen en stund ;)

Back
Topp