Oppdatering fra Lykkerus

2008/2013/2014

Glad i forumet
Fikk sms fra Lykkerus nå. Riene har tatt seg opp igjen nå, bare 2min mellom hver :( . Så hun ligger med registrering nå.

Nei, huff :(

Gutt født 09
Baby sept 13

:( :( jeg trodde man kunne få noe som stoppet rier? Huff. I tillegg er det kjempe belastning på begge to :( håper virkelig dette ender godt!

Ja krysser alt for at dette går bra...

Huff.. Blir helt skremt jeg.. De er jo ikke store i uke 23.. Syntes Thea var liten nok i uke 28, var bare 965 g da

Oi :O
Får håpe alt går bra med både henne og mini "/
Det er jo alt for tidlig enda"/

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Det er jo så lite "/
Men krysser fingrene for at alt går bra !!:)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Krysser fingrene og sender masse gode tenker! Håper de klarer å stoppe det og at mini får tid til å godgjøre seg litt til i mammas mage! Håper alt går bra uansett hva som skjer!!

Krysser fingrer for at riene stopper opp.
dette sal gå bra:)

nei!! huff.. håper virkelig di gir henne noe for å stoppe det! :( og heldigvis er hu over 23ukers kneika.. krysser fingre og tær for at det går bra <3

Ååh, får helt vondt! Fødte i uke 23+4 selv i fjor og vet desverre mye de skal gjennom hvis hun føder :( det kan jo gå veldig bra, men de er sååå små <3 hvor ligger hun?

Ååh, får helt vondt! Fødte i uke 23+4 selv i fjor og vet desverre mye de skal gjennom hvis hun føder :( det kan jo gå veldig bra, men de er sååå små <3 hvor ligger hun?

Førde tror jeg, men hun snakka om at hun muligens ble sendt over til Haukeland...

Håper lille klarer seg å at alt går bra med dem

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp