Oppdatering etter ultralyd!

Kaley

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Etter å ha vært utrolig bekymret pga småblødninger de siste dagene var jeg i dag på en tidlig ultralyd for å sjekke om alt stod bra til. Nå er jeg litt i sjokk for å si det mildt.

Det ble først tatt en utvendig ultralyd der vi kunne både se og høre et lite bankende hjerte :-D Men så sier plutselig gynekologen at grunnen til at han er så stille er at her var det ikke bare et foster!! :O Han tok derfor en innvendig ultralyd (både 2D og 3D) og kunne konstatere at tvilling nr. to dessverre ikke hadde overlevd.

"Heldigvis" hadde fosteret dødd tidlig og skulle derfor ikke utgjøre noe risiko for den lille som enda lever, men gud så sprøtt. Er både veldig glad og trist samtidig nå, og er meget forvirra. Men det forklarte jo blødningen jeg har hatt de siste dagene.

*Phew* Godt med en liten utblåsning her! :-P :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Oi! Synd det gikk sånn med den ene, men godt at det fortsatt sto bra til med den andre:)

Jente født 02.06.10
App taster :)

Oii !! Uff trist at det gikk sånn med tvilling nr 2, men godt den andre er i godt behold :D

Ja, det ble mye blannede følelser her i dag! :O

Ja det skjønner jeg godt! Men se det sånn, da var ikke den andre levedyktig, om den hadde overlevd ville den nok vært veldig syk... Er hvertfall sånn jeg prøver å tenke når jeg har mistet.

Jente født 02.06.10

Ja det skjønner jeg godt! Men se det sånn, da var ikke den andre levedyktig, om den hadde overlevd ville den nok vært veldig syk... Er hvertfall sånn jeg prøver å tenke når jeg har mistet.

Jente født 02.06.10

Man må nesten la det positive overstyre det negative når noe slikt skjer. Skal prøve å ikke tenke så mye på hva som kunne ha vært, er jo absolutt sant det du sier :-)

Så bra at du fikk en forklaring på blødningene :) og så godt at du nå kan glede deg over et lite hjerte i magen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oi, bra den ene lever :) synd med den andre :/

Så bra at alt er vell med den ene:). Men skjønner at det er litt rart/trist med tvillingen❤️

Termin: 14.januar 2015?❤️

Oi, det må ha vært litt av en beskjed å få! Skjønner godt du fikk litt blanda følelser, ja! :confused: Men veldig, veldig hyggelig at det går bra med den ene! :)

Gratulerer så mye med et lite bankende hjertet! Og trist med den andre:(

Gratulerer med et bankende hjerte, men trist med tvillingen <3

05.01.2015 <3

Skjønner godt du sitter med litt blandede følelser nå. Trist at den ene ikke var levedyktig, men og fantastisk at du og fikk se hjertet som slo hos den andre:)

Godt at det var liv der inne da! :) Selvfølgelig trist med den ene tvillingen, men veldig bra at den andre viste et bankende hjerte! Herlig :)

Off, trist då!! Men godt at den andre har det bra!! Men forstår følelsene dine!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Oj! Både gode og dårlige nyheter med andre ord. Bra det stod bra til med den ene :-)

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Ja, det var absolutt en stor lettelse at den ene har det fint der inne <3 Sjokket har lagt seg litt nå, og vi fokuserer på det positive :-) Takk for alle innspill her, dere er herlige :-)

Back
Topp