Ja,jeg regner med det. For da kan de jo se hvor høyt nivået er.. og om det har gått opp eller ned. Gaaad, jeg blir gal. Kunne det ikke bare gått bra og kunne vært perfektGodt det ikke tar lang tidDu vil vel få en indikasjon på om dette går bra da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,jeg regner med det. For da kan de jo se hvor høyt nivået er.. og om det har gått opp eller ned. Gaaad, jeg blir gal. Kunne det ikke bare gått bra og kunne vært perfektGodt det ikke tar lang tidDu vil vel få en indikasjon på om dette går bra da?
Skulle virkelig ønske det for din delJa,jeg regner med det. For da kan de jo se hvor høyt nivået er.. og om det har gått opp eller ned. Gaaad, jeg blir gal. Kunne det ikke bare gått bra og kunne vært perfekt
Ja, alt har jo tydet på det hele tiden.. Nå blåser jeg i om jeg ligger i fødsel midt på julaften, jeg vil bare ha spira miSkulle virkelig ønske det for din delSynes det er forferdelig at du må gå igjennom all denne usikkerheten og bekymringen... Håper du bare har hatt el seinere og at du er kortere på vei
Det er jo en del som kan tyde på det
![]()
Krysser fingrene! <3Ja, alt har jo tydet på det hele tiden.. Nå blåser jeg i om jeg ligger i fødsel midt på julaften, jeg vil bare ha spira mi![]()
Hun oppdaterte for noen dager siden, hun mistet spiren sinHvordan gikk det? :-/
Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3
Hun oppdaterte for noen dager siden, hun mistet spiren sin![]()
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!