Ja, men kjenner dessverre jeg ikke er helt beroliget enda.. kokoÅhh så deilig!!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men kjenner dessverre jeg ikke er helt beroliget enda.. kokoÅhh så deilig!!![]()
JaSå herlig![]()
Tusen takkGratulerer!!![]()

Tusen takkSå utrolig bra!!!grattis med bankende hjerte!! <3

Skjønner deg godt. Jeg er like koko som degJa, men kjenner dessverre jeg ikke er helt beroliget enda.. kokohehe
Og jeg er like koko som dere.Skjønner deg godt. Jeg er like koko som degMan vet aldri. Ikke vært på ul enda, men skal om 2 uker. Sist gang hadde jeg ul i uke 6 og 8. Så at hjertet slo begge gangene, men mistet dagen etter siste ul.
Men på den positive siden må vi tenke at det er større sannsynlighet for at det går bra![]()
Sett hjertet slå, men føler meg ikke trygg enda selv om det var en lettelse. Får håpe vi klarer å senke skuldrene når vi er kommet enda litt lenger på vei. Godt vi er flereOg jeg er like koko som dere.Sett hjertet slå, men føler meg ikke trygg enda selv om det var en lettelse. Får håpe vi klarer å senke skuldrene når vi er kommet enda litt lenger på vei.
![]()

Tusen takkSå deilig! Gratulerer![]()