*oppdatering* DRØMMENATT!!!!!!!

Minnelli

Juni12's gledesspreder
VIP
Her har vi ENDELIG hatt en skikkelig drømme natt!! Hun var kun våken kl 2 for å få mat, også sovnet hun jammen meg igjen og sov til kl 06.15! Noe såååå herlig!! :) :D :) :D
Hun våknet ikke for å få smokken en eneste gang!!!
 
så herlig :)
her våknet hun kl.02.30,fikk mat, og sov til litt over 6.
hun la seg kl.18.45
 
Så herlig! Vi har faktisk hatt en drømmenatt her og! Han har vært veldig rolig på natten før og, så jeg har ikke hatt noe å klage på. Han har lagt seg ca 1845, spist kl 24, 04 og 07. Deretter sovet videre til 08. Men har merket at han rundt 24 ikke virket så veldig sulten. Så i natt gav jeg han smokken, og han sov til 0545, spiste og sov til nå nettopp!

Herregud, så godt det var med 6-7 timers sammenhengende søvn!!!!
 
Så herlig! Vi har faktisk hatt en drømmenatt her og! Han har vært veldig rolig på natten før og, så jeg har ikke hatt noe å klage på. Han har lagt seg ca 1845, spist kl 24, 04 og 07. Deretter sovet videre til 08. Men har merket at han rundt 24 ikke virket så veldig sulten. Så i natt gav jeg han smokken, og han sov til 0545, spiste og sov til nå nettopp!

Herregud, så godt det var med 6-7 timers sammenhengende søvn!!!!

Å, så herlig!! Noen timer sammenhengende gjør virkelig underverker! :)
 
Så bra!

Vi har også hatt en fin natt. Mating 00, 05 og så soving til 08! Litt bråk rundt kl 03, men det gikk over uten smokk :)
 
Hurra for flinke døtre.
Her har snuppa også vært flink i natt :D
 
Så herlig! Det var dere vel unt!! :) håper hun har funnet ut av det og fortsetter slik :)
 
Ikke vært då aller verst her heller :) Sovna kl 20, mat kl 23, og er par ganger i natt ( så ikke på klokka) og opp kl 07 :) vært litt småsurking, men gått fort over. Tror jeg skal være lur og legge meg tidlig i kveld å lade noen batterier ;)


Sendt fra ipad med tapatalk

Gabrielle : 24.08.02
Tristan : 27.05.12
 
Her var snuppa oxo relativt snill i natt.... eller største problemet her har vært å få a til å sove, og i går det merkelig bra.... :) Håpe jammen denne trenden vi har hatt noen uker driver å snur :)
 
Så godt å se at det er så mange av oss som plutselig har fått sovebarn i hus ;) Det fortjener vi synes jeg! Uansett om det bare var ett blaff i natt eller om det varer! :)
 
Haha, det må være smittsomt! Frøkna her sovna jo rundt 18, men våkna til rett før 22. Sa var hunbriktignok våken til og fra et par timer, men så sov hun til kl 05! Fikk mat og sov videre til halvvsju, litt mer mat og sov til 7! Skal se trenden snur nå ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Haha, det må være smittsomt! Frøkna her sovna jo rundt 18, men våkna til rett før 22. Sa var hunbriktignok våken til og fra et par timer, men så sov hun til kl 05! Fikk mat og sov videre til halvvsju, litt mer mat og sov til 7! Skal se trenden snur nå ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Så bra!! :) Ja, nå håper jeg trenden snur altså! :)
 
Så fantastisk!
Håper dette er den første natten av mange lignende netter :D
 
Såå herlig. Håper at det blir slike netter på flere av oss også ;)
 
Back
Topp