Oppdatering :-D ♥

• Trådstarter Trådstarter Kath
  • Opprettet Opprettet
K

Kath

Guest
Som dere vet hva vi skulle idag :-D vi kom på ultralyden litt etter tiden og der så vi en perfekt baby med perfekt hjerne, hjerte, ryggrad, ben og armer :-D jeg er 10 uker i dag og babyen bevege mye på seg :-D ♥ fikk høre babyens hjerteslag som lå på 171 :-D og at plommesekken tørket inn og morkaken ligger fremme :-) har fått med 4 herlig bilder av nurket ♥ 4 uker til ny ultralyd og litt over 8 til den ordinære ultralyden :-D

Og var hos legen idag så fått sykemelding til 23. April og resept på allergi medisin :-)

En rørt mamma og pappa idag :-D ♥

Bare litt dårlig dag på humør og form :/

Gratulerer:-D

gleder meg til UL nå :)
Gratulerer med et lite nurk!

Gratulerer så masse! Er det noeb spesiell grunn til at du skal ha så mange ultralyder?

Så heldige dere er :-) Vi skal på ultralyd i begynnelsen av mai, da er jeg 10+4 uker på vei. Jordmoren sa hun kunne se mye da :-) god bedring med allergien

så bra at alt er som det skal :-) godt å "høre" ^^, Gjør seg vel bare med ei sykmylding så du får slappa ordentlig av og tatt livet skikkelig med ro:-) godt for både mor og barn :-)

herlig :D

vil du dele bilde med oss?
tenker på å ta UL jeg og, mn aner ikke hvor mye vi får se

Så heldige dere er :-) Vi skal på ultralyd i begynnelsen av mai, da er jeg 10+4 uker på vei. Jordmoren sa hun kunne se mye da :-) god bedring med allergien
Gleder meg til neste gang :-) blir om 4 uker :-D man kan se en del ja :-) Tusen takk :-)

Back
Topp