Oppdatering!!Blir lange 9 dager dette…

Fra å være bekymret for SA/MA til å få en nyhet som jeg ikke skulle tro kunne være mulig!! Det er TO!!! ❤️❤️ jeg skal oppdatere dere litt mere senere. Nå må jeg bare få prosessere dette og komme meg hjem… satt ut, men overlykkelig ❤️
Oi oi oooi! Vilt! Så glad det ikke var en SA/MA! :Heartred

Fra å være bekymret for SA/MA til å få en nyhet som jeg ikke skulle tro kunne være mulig!! Det er TO!!! ❤️❤️ jeg skal oppdatere dere litt mere senere. Nå må jeg bare få prosessere dette og komme meg hjem… satt ut, men overlykkelig ❤️
Ååå!! For noen gode nyheter! Gratulerer x 2!!!

Så gøy!! Gratulerer ❤️❤️

Nei hallo for noen fantastiske nyheter! Så magisk :woot:

Dobbel lykke! :Heartred :Heartred Gratulerer så mye!

Da har jeg fått meg en god natts søvn og tanken har fått satt seg litt…
Jeg kom jo inn, fikk fortalt henne om blødninger osv. at jeg hadde symptomer va bra mente hun. Jeg gikk inn til undersøkelsen med ingen forhåpninger, faktisk. Hun tok først en utvendig undersøkelse for å se hva hun kunne se og der fant hun et bankende hjerte❤️ for så å bevege seg litt lengre bort og får se en fostersekk til. Den lå litt vanskeligere til så da gikk vi over til innvendig ul. Den er litt mindre enn den andre så mulig det er derfor jeg har hatt/har blødninger, at det kanskje kan være et tegn på at det ikke går bra med den mlnste.. Men hun så at hjertet slo der også. Kan også være at jeg har hatt to tette eggløsninger som gjør at det er forskjell på de, men hun kunne ikke si så mye på et så tidlig stadiet. Hun henviser meg til sykehuset så jeg får en ny ul om to uker for å se hvordan det utvikler seg. Ikke i min villeste fantasi hadde jeg trodd at det skulle være to der inne. Så får man bare ta det litt som det kommer når jeg har vært på ny ul. Takk for alle gode ord ❤️

Back
Topp