Skal på tidlig ul neste tirsdag fordi jeg har vært gjennom flere SA/MA tidligere og derfor vil sjekke at det er liv laga der inne. På onsdag da jeg var 5+6 kom det plutselig litt brunt blod og små koagler. Ikke store, men mest brunt blod/ brun utflod. Så gikk det over en stund og det var bare så vidt jeg kunne se at det var endret farge på det. Så har det holdt seg stabilt sånn til i natt da jeg plutselig fikk en liten blødning, men ikke det heller var friskt blod bare litt mer rødlig på farge. Ingen klumper.. men så tenkte jeg at ja ja… dett var dett… på morgenen var det stoppet igjen.. blir rar av at det er sånn, men fortsatt har jeg symptomene inntakt. Ømme pupper og kvalm så jeg har fortsatt håpet. Men er selvfølgelig redd for at dette er starten på MA som sist. Men da hadde jeg ikke blødninger i det hele tatt og fikk ingen indikasjon på at noe var galt bortsett fra at jeg mistet symptomene. Jeg tenker at jeg klarer å vente i 9 dager. Om det er en SA/MA på gang så kan de ikke gjøre noe fra eller til uansett.. blir lange dager da, men så lenge jeg fortsatt har symptomer og det ikke blir verre så klamrer jeg meg til håpet. Måtte bare få det ut.