Oppdatering!!Blir lange 9 dager dette…

Neya

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Skal på tidlig ul neste tirsdag fordi jeg har vært gjennom flere SA/MA tidligere og derfor vil sjekke at det er liv laga der inne. På onsdag da jeg var 5+6 kom det plutselig litt brunt blod og små koagler. Ikke store, men mest brunt blod/ brun utflod. Så gikk det over en stund og det var bare så vidt jeg kunne se at det var endret farge på det. Så har det holdt seg stabilt sånn til i natt da jeg plutselig fikk en liten blødning, men ikke det heller var friskt blod bare litt mer rødlig på farge. Ingen klumper.. men så tenkte jeg at ja ja… dett var dett… på morgenen var det stoppet igjen.. blir rar av at det er sånn, men fortsatt har jeg symptomene inntakt. Ømme pupper og kvalm så jeg har fortsatt håpet. Men er selvfølgelig redd for at dette er starten på MA som sist. Men da hadde jeg ikke blødninger i det hele tatt og fikk ingen indikasjon på at noe var galt bortsett fra at jeg mistet symptomene. Jeg tenker at jeg klarer å vente i 9 dager. Om det er en SA/MA på gang så kan de ikke gjøre noe fra eller til uansett.. blir lange dager da, men så lenge jeg fortsatt har symptomer og det ikke blir verre så klamrer jeg meg til håpet. :Heartred Måtte bare få det ut.:love2

Huff, så trist å høre. Krysser fingrene for at alt står bra til ❤️ Det blir noen lange dager! Har du gode mennesker rundt deg?

Krysser fingrene for deg, håper ventetiden går lettere og raskere enn du frykter. Ikke gi opp håpet, alt kan være i skjønneste orden likevel :Heartred

Huff, så trist å høre. Krysser fingrene for at alt står bra til ❤️ Det blir noen lange dager! Har du gode mennesker rundt deg?
Har gode folk rundt meg ja så det går fint. ❤️ bare så rart at man skal oppleve det så forskjellig fra gang til gang. At man skal bli sittende å ikke vite hva som skjer. Så er glad jeg har denne timen om ikke så lenge. Takk for gode ord❤️

Krysser fingrene for deg, håper ventetiden går lettere og raskere enn du frykter. Ikke gi opp håpet, alt kan være i skjønneste orden likevel :Heartred
Takk. ❤️Ja så lenge symptomene er der så har jeg håpet. ❤️ og nå er det nesten ingenting som kommer ut igjen så håpet er der. Men det er jo til å bli tullete av…

Har gode folk rundt meg ja så det går fint. ❤️ bare så rart at man skal oppleve det så forskjellig fra gang til gang. At man skal bli sittende å ikke vite hva som skjer. Så er glad jeg har denne timen om ikke så lenge. Takk for gode ord❤️
Ja, det er veldig rart. I forrige graviditet ble jeg vel sengeliggende i uke 5 og ble bare dårligere og dårligere. Nå har jeg bare noen småplager. Bortsett fra hormonene da.. De er helt på bærtur

Nei hormonene er ikke like enkle å håndtere bestandig. :wacky: Syns NESTEN synd på de rundt meg når humøret endrerseg i et knips:wideyed:

Jeg håper det var helt uskyldig og at alt er i skjønneste orden ❤️

Åhh skjønner godt at du blir bekymret :Heartbigred men som jeg har forstått det så er det relativt vanlig med blødninger og at det ikke nødvendigvis er noe gale. Det kan være rifter i livmoren, blodkar som sprekker pga utvidelsen av livmoren osv.

Så selv om du har opplevd SA/MA tidligere, så trenger ikke dette å være tegn på det :Heartbigred krysser alt jeg har for deg!

Åhh skjønner godt at du blir bekymret :Heartbigred men som jeg har forstått det så er det relativt vanlig med blødninger og at det ikke nødvendigvis er noe gale. Det kan være rifter i livmoren, blodkar som sprekker pga utvidelsen av livmoren osv.

Så selv om du har opplevd SA/MA tidligere, så trenger ikke dette å være tegn på det :Heartbigred krysser alt jeg har for deg!
Takk for gode ord. ❤️ men samtidig så er det sånn jeg desverre har lært det å kjenne… alle gangene det har vært gammelt blod som har kommet så har det gått galt etter en stund. Men som du sier, det kan være uskyldige årsaker også. Krysser fingrene for det ❤️

Takk for gode ord. ❤️ men samtidig så er det sånn jeg desverre har lært det å kjenne… alle gangene det har vært gammelt blod som har kommet så har det gått galt etter en stund. Men som du sier, det kan være uskyldige årsaker også. Krysser fingrene for det ❤️
Jeg skjønner.. :( Sender deg alle mine gode tanker og lykkeønskninger:Heartbigred Håper det går veien!

Krysser fingrene for deg! Klarer du ikke vente kan du jo sjekke HCG hos legen ved hjelp av blodprøve :) det gjorde jeg begge gangene jeg fikk konstatert MA, men jeg klarte ikke vente på UL da siden den var 2 uker frem i dag :meh: Håper det er uskyldig <3

Krysser fingrene for deg! Klarer du ikke vente kan du jo sjekke HCG hos legen ved hjelp av blodprøve :) det gjorde jeg begge gangene jeg fikk konstatert MA, men jeg klarte ikke vente på UL da siden den var 2 uker frem i dag :meh: Håper det er uskyldig <3
Fikk endret ultralydtimen min til i morgen kveld så da slipper jeg å vente så lenge. :) Bedre å få vite det,uansett utfall. Da kan man komme seg videre. ❤️ takk for gode ord!

Fra å være bekymret for SA/MA til å få en nyhet som jeg ikke skulle tro kunne være mulig!! Det er TO!!! ❤️❤️ jeg skal oppdatere dere litt mere senere. Nå må jeg bare få prosessere dette og komme meg hjem… satt ut, men overlykkelig ❤️
For et sjokk!! :love017 Tenk TO små mirakler❤️❤️ Gratulerer så masse!

Fra å være bekymret for SA/MA til å få en nyhet som jeg ikke skulle tro kunne være mulig!! Det er TO!!! ❤️❤️ jeg skal oppdatere dere litt mere senere. Nå må jeg bare få prosessere dette og komme meg hjem… satt ut, men overlykkelig ❤️
Oi, wow, for noen gode nyheter! ❤️

Back
Topp