Oppdatering av HS

x1x~Strawberry~

Forumet er livet
Jau jau, nå har vi jaggu fått mange forskjellige svar på hva utslettet til junior kommer av!

Hs mente han hadde den 5 barnesykdommen, det var en HS og en LEGE og det var enige om dette, men uansett vi kan dra til syden.

Slenger ved ett bilde av prinsen min, dette tok jeg i går kveld med mobilen min, derfor dårlig bilde!
Han ser ikke så bra ut han lille mamma sin.[&o]

(sambo har glemt kameraet på jobben så jeg må F__N meg kjøre og hente det idag, siste gang han få låne det)

huffa, nei han så rimelig sjaber ut stakkars! [&o]
Håper det går over snart, hva det nå enn er! (Men den femte barnesykdommen er kanskje ikke så dumt forslag når jeg tenker etter)

Good bedring!!!

Ja men han hadde sovet så lite, han er mye knikkere idag [:)]
Håper han er helt FIN FIN til vi skal dra
[:)]

Men ja jeg er enig i den 5 barnesykdommen, har lest litt om den og den stemmer veldig bra [:)]

Dakar lille vennen. Får håpe han blir raskt frisk. Men fint at dere kan dra til syden da[:)]

ORIGINAL: LeneChr

Dakar lille vennen. Får håpe han blir raskt frisk. Men fint at dere kan dra til syden da[:)]

Ja absolutt, vet ikke hva jeg hadde gjort hvis han hadde fått det i syden [&o]
Er så ekkelt og ikke vite hva det er, og det er sikkert ikke så lett i syden!

Godt han fikk dette nå, og at det er oppklart og vi kan fint reise alle sammen

ORIGINAL: Suki

Så bra at dere får dratt alle sammen, men irriterendes at de ikke kan finne ut av hva det er. Er det ikke mulig å ta noen tester da?? [:@]

Hehe ja si det, ble ganske overasket jeg og at dem ikke kunne finne det ut.
Problemet var og slå fast hvem barnesykdom det var, for han har symptomer på alle barnesykdommene men samtidig passer det ikke til og være en eksakt sykdom.

Men dem ble nå til slutt enige om den 5 barnesykdommen

Huffda såg ikke ut som han va i det beste slaget nei!! God bedring til lille Nicholas.... Håper dere får til å kose dere og at vennen blir helt frisk igjenn!!!

ORIGINAL: nutta06

Huffda såg ikke ut som han va i det beste slaget nei!! God bedring til lille Nicholas.... Håper dere får til å kose dere og at vennen blir helt frisk igjenn!!!

Signere denne eg off stakkar

ORIGINAL: LeneChr

Back
Topp