Oppdatering av appen?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Virker som appen har blitt oppdatert, den klikker og låser seg hele tiden på iphonen. Andre som sliter?

Begynte i går, skikkelig irriterende.

Sent from my iPhone using BV Forum

ARG! Nå klikker det for meg.

Skjedde nettopp med meg og, men det var første gang....

Skjer her også (bruker iphone). Appen ser betydelig bedre og mer moderne ut, men den henger seg opp hele tiden og jeg blir stadig vekk "kastet ut" av appen..

Opplever ikke det, har Android.

Har dere prøvd å avinstallere og innstallere på nytt, skrudd av og på tlf?

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jepp, samme her. Var ikke noe problem før den nye oppdateringen. Blir nokmindre BV på meg hvis det ikke kommer ny oppdatering snart, for jeg bruker bare app'en...

Skjer her også noen ganger. Men det skjer også noe. Ganger på iPaden

Jeg har hatt litt trøbbel etter hver oppdatering ;/

Har android app, og jeg får stadig feilmeldinger og beskjed om at appen lukker seg. Særlig på PM. Noen gang lukker den seg etter denne meldingen, andre ganger ikke.

Jeg får aldri åpnet den på mobilen eller nettbrettet når det har vært en oppdatering om jeg ikke restarter. Da fungerer det veldig bra. Så om dere ikke har slått av mobilene på en stund kan det være lurt. Har det sånn med flere apper.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

På min android blir jeg alltid logget av når appen har blitt oppdatert, å da er det alltid et slit å få logget på igjen.
Brukeren eksisterer ikke, feil passord osv.

android her, og da låser den seg ikke

jeg får bare tusen feilmeldinger. annethvert innlegg får jeg ikke skrvet fordi jeg visstnok ikke har rettigheter til det?

Har hatt problemer jeg også, har avinstallert og installert på nytt to ganger de siste dagene. Driver å henger seg opp!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hjalp ikke å avinnstallere og starte den på nytt. Utrolig irriterende!

Har også problemer med appen. Forsøkt å aninstallere og installere på nytt, skru av og på telefonen.. Blir kastet ut hele tiden, plagsomt!

Jeg ble kastet ut av forumet hele tiden i går (iPhone), så det var nytteløst å bruke app´en for å være på BV, ja. Har ikke prøvd i dag, men er ikke så viktig da jeg ikke er så mye på BV med mobilen uansett.

Back
Topp