Oppdatering ang Sondre

Tone1

Elsker forumet
Etter Sondre fikk hjelp av manuell terapaut onsdag i forrige uke har det bare blitt bedre og bedre.
Han sover lengre og lengre om nettene [:D]

Vi holdt han i starten oppe til 21-22 for å trøtte han riktig ut. Da begynte han å sove til ca 7
Igår var han tidligere i seng og sov kl.20. Jeg var oppe og brettet over han 2 ganger inatt, men han sov til 7[:D][:D][:D][:D] Altså var han i egen seng og sov det meste av tiden i tilsammen 11 timer!!!!!

Kan ikke huske sist han var så lenge i egen seng og virket tilfreds.
Han drikker heller ikke så mye på nettene lengre som han gjorde en stund.
Til frokost spiste han 2 hele brødskiver! det har han heller ikke gjort på LENGE.
Dette er så kjekt[:D][:D]

Imorgen starter vi med innkjøring i barnehagen[:)]

[:D][:D][:D][:D][:D]Så flott at det går bedre med dere og Sovingen!!![:D][:D][:D][:D][:D]

Så bra! Godt det går seg til.[:D]

Åh så bra da!
Både for dere og lillegutt[:D]
Hva sa Manuellterapeuten da?

Ja dette er så utrolig herlig. Itillegg sover han ofte 2 timer på dagen også nå. Good ja[:D]

Manuell terapaut sa at det ikke er uvanlig at barn med asymetri i hode pga stivhet og låsninger i rygg og nakke, som små, lettere kan få tilbake en stivhet når de reiser seg. Da flyttes midtpunktet i kroppen og hode skal holdes oppe på en annen måte enn ved ligge/krabbestilling. Det var vist vanlig med etterkontnroll når barn var 1,5 år, men han sa det var helt ok å sjekke han nå. Han fant jo en liten stivhet i nakken og stimulerte den 3 ganger. Vi skal snakkes på tlf om en uke for å bestemme hva vi skal gjøre videre. Om han skal se på Sondre enda en gang eller om vi skal komme tilbake viss vi merker endrigner hos han.
Det er så herlig å bli tatt på alvor når vi oppsøker spesialister [:)]

Så bra da at det ordner seg for dere med sovingen hans[:D]
Ingenting er bedre  når både barn og voksne får en god nattesøvn[:D][;)]

Ja nå sover sondre kjempe bra! noen ganger var jeg å gav han vann før midnatt men han sovnet fort igjen. Ellers lå han i egen seng i 11 timer og 45 min inatt!!!!

Idag var det 1. dag i barnehagen. Jeg var med hele tiden. Det samme skal jeg imorgen. Fredag skal jeg forsøke å gå og se hvordan det går... De ansatte syntes han var tillitsfull, så de har tro på dette kan gå bra[:)] Godt å høre for mamma hjertet ja [:D]
Han stor trivdes og mente det ikke var så om å gjøre å dra hjem igjen da vi skulle gå.

Jeg fikk ikke start på bilen med det første, så jeg leverte den inn til verksted... igjen... Vi ble derfor værende hos svigermor og svigerfar hele dagen idag. Sondre sov i over 2 timer etter litt mat og ny bleie. (skulle ønske jeg også kunne gjort det... hehe) Da jeg hentet bilen etterpå hadde den startet som bare det, hver gang de hadde testet bilen. Sukk... kvinne diskriminering???
Vi fikk påspandert kjøttkake middag før vi dro. Sondre og jeg dro hjem og min kjære mann og svigerfar dro opp i tomta for å klargjøre siste rest til rørlegger og graver etter planen skal begynne å fylle inntil imorgen [:D]

Nå leker sondre mens jeg sløver er inne... Skal bli godt med kveld i dag også ja [:)]

Back
Topp